دانلود و خرید کتاب محاسبات کوانتومی ناصر محمدزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محاسبات کوانتومی اثر ناصر محمدزاده

کتاب محاسبات کوانتومی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب محاسبات کوانتومی

کتاب محاسبات کوانتومی نوشته ناصر محمدزاده است. این کتاب به از الگوریتم‌های کوانتومی تا پیاده‌سازی فیزیکی می‌پردازد و انتشارات دانشگاه شاهد آن را منتشرکرده است. 

درباره کتاب محاسبات کوانتومی

محاسبات کوانتومی به دلیل ماهیت متفاوت و قدرت محاسباتی قابل توجهی که در حل مسائل خاص دارد در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سرمایه‌گذاری‌های هنگفت دولت‌ها و شرکت‌های بزرگ از جمله Google، Intel، IBM و Microsoft در سال‌های اخیر حاکی از اهمیت رو به افزایش این حوزه است. در این راستا، در کتاب حاضر سعی شده است تا تمامی مباحث لازم برای فهم محاسبات کوانتومی به‌صورت جامع از الگوریتم‌های کوانتومی تا پیاده‌سازی فیزیکی پوشش داده شود. این کتاب در زمان چاپ تنها کتاب به زبان فارسی است که همه مباحث پایه مربوطه در این حوزه را پوشش می‌دهد. مباحث پایه جبر محاسبات کوانتومی، مکانیک کوانتوم، مدل محاسباتی کوانتومی، مدارهای کوانتومی، الگوریتم‌های کوانتومی، فناوری‌های پیاده‌سازی کامپیوترهای کوانتومی، تصحیح خطای کوانتومی و امنیت کوانتومی از مباحث مطرح شده در این کتاب هستند. با توجه به میان‌رشته‌ای بودن حوزه محاسبات کوانتومی پژوهش‌گران و دانشجویان در حوزه‌های علوم به‌خصوص فیزیک، شیمی و علوم کامپیوتر و همچنین حوزه‌های مهندسی به‌خصوص مهندسی کامپیوتر و برق می‌توانند از این کتاب بهره‌مند شوند. کتاب حاضر همچنین می‌تواند به‌عنوان کتاب مرجع و درسی برای تدریس مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر آن، این کتاب به‌گونه‌ای تألیف شده است که افرادی با اطلاعات پایه در خصوص محاسبات نیز می‌توانند از آن سود برند.

خواندن کتاب محاسبات کوانتومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به پژوهش‌گران و دانشجویان در حوزه‌های علوم به‌خصوص فیزیک، شیمی و علوم کامپیوتر و همچنین حوزه‌های مهندسی به‌خصوص مهندسی کامپیوتر و برق پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰۴ صفحه

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰۴ صفحه

قیمت:
۵۴,۳۰۰
تومان