دانلود و خرید کتاب میوه درمانی صدف کوه‎کن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میوه درمانی اثر صدف کوه‎کن

کتاب میوه درمانی

نویسنده:صدف کوه‎کن
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب میوه درمانی

کتاب میوه درمانی نوشتهٔ صدف کوه‎کن است و نشر همشهری آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب میوه درمانی

خداوند در طبیعت برای هر دردی درمانی قرار داده است. شاید برای بسیاری از ما این اتفاق افتاده باشد که پس از آزمودن داروهای مختلف، دریافته‌ایم که آب در کوزه بوده و دردمان، درمانی طبیعی و ساده داشته است. امروزه تحقیقات علمی هم این موضوع را تایید می‌کنند که میوه‌ها و سبزی‌ها گاهی می‌توانند درمان قطعی برخی بیماری‌ها باشند، گاهی از شدت درد بکاهند و یا گاهی به کیفیت زندگی بیمار بیفزایند. حقیقت این است که لازم نیست حتی به دنبال میوه‌ها و سبزی‌هایی باشیم که دور از ذهن هستند؛ بلکه لازم است بدانیم غذاهای روزمره چه کمکی به ما می‌کنند. مثلا کافی است بدانیم که آلو، برای مبتلایان به بیماری نقرس و روماتیسم مفید است، آناناس، در حفظ سلامت قلب و عروق کارآمد است، انجیر، ضعف مثانه را برطرف می‌کند یا انگور محرک اعمال کبدی است و بوی بد دهان را رفع می‌کند، تا نه‌تنها از خوردن آن‌ها لذت ببریم که مصرف داروها را کمتر کرده و زندگی سالم‌تری را پیش بگیریم و دنبال آب، گرد جهان نگردیم.

در کتاب میوه درمانی می‌توانید به صورت مبسوط و کامل و ساده با تمام خواص میوه‌ها آشنا و متوجه شوید که چه میوه‌ای را برای درمان چه بیماری‌ای به کار ببرید.

خواندن کتاب میوه درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند از خواص میوه‌ها آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب میوه درمانی

آلو ميوه‌ای است كه كمابيش در مناطق مختلف پرورش می‌يابد و دارای انواع مختلف آلو بخارا، آلوزرد، آلوسياه، آلوچه و... است. غذاهای بی‌شماری وجود دارد كه در تهيهٔ آن‌ها از آلو استفاده می‌شود. در حقيقت اگر آلو به شكل تازه مصرف شود، خوشمزه‌تر است اما به صورت خشک‌شده نيز ماده غذايی مناسبی به شمار می‌آيد.

آلو داراي ويتامين‌ها و موادمعدنی بسياری از جمله ويتامين A، ويتامين B، ويتامين C و همچنين مينرال‌های پتاسيم، منيزيم، فسفر و كلسيم است، آلو داراي فيبر بالایی بوده و انواع رنگی آن، سرشار از آنتی اكسيدان‌های مفيد است.

اين ميوه به دليل دارابودن ريزمغذی‌های بسيار دارای خواص درمانی زيادی نيز هست. باور عامه بر اين است كه آلوی سياه حرارت درونی را فرو می‌نشاند، ضدتب و سردردهای صفراوی است.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۵۱,۸۰۰
تومان