دانلود و خرید کتاب بادکش درمانی گرم و خشک مهدی توانگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بادکش درمانی گرم و خشک اثر مهدی توانگر

کتاب بادکش درمانی گرم و خشک

نویسنده:مهدی توانگر
ویراستار:هاجر توانگر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بادکش درمانی گرم و خشک

کتاب بادکش درمانی گرم و خشک نوشته مهدی توانگر و هاجر توانگر اثری در زمینه طب سنتی است که به موضوع بادکش‌درمانی می پردازد.

درباره کتاب بادکش درمانی گرم و خشک

یکی از بهترین راه‌های درمانی استفاده از درمان فیزیکی، بدون استفاده از دارو است از جمله پرهیز، حجامت گرم و تر و بادکش و ماساژ و....

بادکش درمانی (dry cuping) یا همان حجامت خشک یعنی ایجاد کِشش و مکش در پوست بدن به وسلیه ظرفی توخالی که به گونه‌ای حالت مکش در آن ایجاد گردد و این اتفاق باعث جمع شدن پوست در داخل لیوان و باعث ایجاد انبساط در آن ناحیه می‌شود، لذا این روش یکی از راه های مقابله و پیشگیری از بیماری‌ها است بنابراین می‌توان مناطقی از بدن را که به علت عارضه اختلال گردش خون دچار اسپاسم شده، با تنظیم ناحیه‌ای رفلکس و ماساژ نقطه‌ای مورد نظر، گرفتگی و اسپاسم و درد را برطرف کرد. مسیر رفلکس بادکش یک راه را به نقطه رفلکس ستون فقرات و یک راه را به سیستم فعال عصبی دارد و در مسیر رشته رشته اعصاب توده مانند تا محل ترشح و انتشار هورمونها ادامه می‌یابد و با ترشح این هورمون‌ها از جمله مونوکین و سیتوکین سیستم ایمنی بدن فعال و تنظیم می‌شود. همچنین بادکش می‌تواند موجب ترشح مسکن‌های طبیعی و تحریک سلول‌های رشد و به حرکت درآوردن تجمع خون در رگ‌های بافت پیوندی و موجب تسریع کار متابولیسم ضعیف شده بشود. 

 خوپاندن کتاب بادکش درمانی گرم و خشک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به طب سنتی به ویژه بادکش درمانی مخاطبان این کتاب‌اند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان