دانلود و خرید کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز بهنام محقق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز اثر بهنام محقق

کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز

معرفی کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز

کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز: دوره مقدماتی تا متوسطه نوشته‌ٔ بهنام محقق، با ارائهٔ مطالب و تمرینات کاربردی به شما کمک می‌کند تا با پیش‌زمینه‌ای در حد سطح پایه، با تمامی مباحث زبان انگلیسی آشنایی پیدا کنید و طی یک برنامه شصت‌روزهٔ دقیق، به یک انگلیسی‌زبان حرفه‌ای تبدیل شوید. این کتاب را انتشارات جاودانه منتشر کرده است.

درباره‌ کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز

یادگیری زبان انگلیسی متشکل از مراحل مختلفی است که در هر مرحله با اضافه‌کردن روش‌هایی به روش‌های پیشین و حذف مراحل زائدی از گذشته، یادگیری سریع‌تر می‌گردد. همچنین ایجاد شرایط نوین و بهره‌مندی از فناوری‌های جدید، این فرصت را ایجاد می‌کند تا زبان‌آموزان با صرف زمانی کمتر انگلیسی را یاد بگیرند.

پرواضح است که محوریت یادگیری هر زبانی بیشتر بر مهارت‌های مکالمه متمرکز شده و علاقه‌مندی زبان‌آموزان نیز به یادگیری این مهارت بیش از مهارت‌های دیگر اهمیت دارد؛ بنابراین چالش اصلی این منبع آموزش مکالمهٔ صحیح با رعایت اصول گفتاری است که با آموزش گام‌به‌گام این کتاب به این مهارت دست پیدا خواهید کرد.

در این کتاب نکات بسیار کاربردی از گرامر زبان انگلیسی با تکیه بر کاربرد آن در مکالمهٔ زبان انگلیسی فرا خواهید گرفت. از دیگر نقاط متمایز این کتاب، تمرکز بر مکالمات موضوع‌محور، با ارائهٔ سوالات جهت شروع و پیش‌برد یک بحث آزاد انگلیسی و همچنین بانکی از کلمات مرتبط با هر موضوع است.

برای مطالعهٔ جلسات این کتاب با صرف دو روز زمان به منظور مطالعه و تمرین‌کردن برای هر جلسه، به طور حتم پس از ۳۰ جلسه که معادل ۶۰ روز است، دانش زبان انگلیسی شما رشد چشمگیری در مکالمه و فهم گرامری زبان انگلیسی خواهد داشت.

در صورتی که سطح زبان انگلیسی شما بسیار پایین است و یا مدرک تحصیلی شما زیر دیپلم است، پیش از اینکه خواندن این کتاب و به‌خصوص نکات گرامری آن را شروع کنید، به انتهای همین کتاب (بخش ضمیمه حاوی نکات گرامری بسیار مبتدی انگیسی) مراجعه کرده و پس از مطالعهٔ آن بخش، به مطالعه ادامهٔ مطالب مبادرت ورزید. همچنین می‌توانید ابتدا به مطالعهٔ کتاب آموزش مقدماتی زبان انگلیسی برای بزرگسالان سطح پایه در ۶۰ روز با جلد سبز از همین مؤلف بپردازید.

همچنین، زبان آموزانی که قصد تکمیل یادگیری خود تا سطوح پیشرفته و فوق پیشرفته را داشته باشند، پس از پایان کتاب حاضر، باید به مطالعهٔ کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز، دوره متوسطه تا فوق پیشرفته با جلد قرمز از همین مؤلف بپردازند.

کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در 60 روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب علاوه بر اینکه برای زبان‌آموزان سطح پایه بسیار کاربردی است، افراد دیگری هم که علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی هستند، می‌توانند کتاب مکالمه زبان انگلیسی + گرامر در ۶۰ روز (Speak english + grammer by 60 days) را مطالعه کنند. 



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

قیمت:
۴۷,۷۰۰
تومان