دانلود و خرید کتاب مهارت ها و تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز بهروز قرآنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت ها و تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز اثر بهروز قرآنی

کتاب مهارت ها و تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز

معرفی کتاب مهارت ها و تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز

کتاب مهارت ها و تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز تألیف بهروز قرآنی است و انتشارات آوای آرامش آن را منتشر کرده است. این کتاب خودآموزی جهت آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان است.

درباره کتاب مهارت ها و تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز

با توجه به رشد فزايندهٔ علم در دنيا، به نظر می‌رسد نقش یادگیری زبان انگلیسی روزبه‌روز برجسته‌تر می‌شود. یادگیری زبان انگلیسی که یک زبان بین‌المللی است، باعث می‌شود با سراسر دنیا ارتباط برقرار کنیم و اتفاقات خوب و ارزنده‌ای چه در زندگی شخصی و چه در حیطهٔ شغلی بیفتد. در این کتاب تلاش بر این شده تا نحوهٔ یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز آموزش داده شود و روش‌های یادگیری، مهارت و تکنیک‌ها را فرا بگیرید. با هر ۴ مهارت (ریدینگ، اسپیکینگ، رایتینگ، لیسنینگ) و سطح مقدماتی زمان‌ها، اصطلاحات رایج، روش پرسیدن آدرس و با سطح ابتدایی ترجمه و فنون آن آشنا بشوید. با خواندن این کتاب، مهارت‌هایی که لازم دارید فرا می‌گیرید. در این کتاب تلاش شده هم به صورت انگلیسی و هم به صورت فارسی مطالب را بخوانید تا هم با متون و هم با واژگان انگلیسی آشنا شوید و هم مطالب را به نحو آسان و مطلوب با راندمان بالا بیاموزید. شایان ذکر است پس از مطالعهٔ این کتاب با اکثر واژگان انگلیسی آشنا شده و مرحلهٔ مقدماتی را گذرانده و می‌توانید مرحلهٔ میانی را آغاز کنید. روزانه به طور مستمر حدوداً ۳۰ دقیقه تمرین داشته باشید تا پس از دوره‌ای کوتاه‌مدت در هر ۴ مهارت بسیار عالی بدرخشید و بتوانید به‌راحتی با دیگر اشخاص صحبت کنید.

خواندن کتاب مهارت ها و تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زبان‌آموزان در سطح مقدماتی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مهارت ها و تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز

In order to write a text clearly, it is essential that we understand the basics of the English language. In English, these principles include grammar, punctuation, and sentence structure. Vocabulary is also very important.

به منظور نوشتن یک متن به طور واضح، ضروری است که اصول و پایه‌ی زبان انگلیسی را درک کنیم. در زبان انگلیسی، این اصول و پایه شامل گرامر، علامت‌گذاری و ساختار جمله می‌باشد. دامنه‌ی لغات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

نظرات کاربران

مهسا شایگان
۱۴۰۲/۰۸/۲۹

خیلی عالی، مچکرم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان