دانلود و خرید کتاب ترس و راه های غلبه بر آن فاطمه ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترس و راه های غلبه بر آن اثر فاطمه ابراهیمی

کتاب ترس و راه های غلبه بر آن

معرفی کتاب ترس و راه های غلبه بر آن

کتاب ترس و راه های غلبه بر آن نوشتهٔ فاطمه ابراهیمی و ستار زوارزاده است و انتشارات آوای آرامش آن را منتشر کرده است. در این کتاب می‌آموزید که چطور بر حس طبیعیِ ترس، غلبه کنید.

درباره کتاب ترس و راه های غلبه بر آن

ترس احساسی معمولا ناخوشايند اما طبیعی است که در واکنش به خطراتِ واقعی ايجاد می‌شود. ترس را از دلشوره و اضطراب که معمولا بدون وجود تهديد خارجی رخ می‌دهد، بايد جدا دانست. علاوه بر اين، ترس به رفتارهای خاصِ فرار و اجتناب مربوط است، درحالی‌که اضطراب، ناشی از تهديدهايی خواهد بود که مهارناپذير و اجتناب‌ناپذیر تلقی می‌شوند. ترس معمولا با درد ارتباط دارد. مثلا کسی از ارتفاع می‌ترسد، اگر از ارتفاعی بیفتد آسیب جدی خواهد ديد يا حتی خواهد مرد. کتاب ترس و راه های غلبه بر آن به شما می‌آموزد که در ابتدا ترس به چه معناست و در چه موقعیت‌هایی مفید و در چه شرایطی آسیب‌زاست و مانع ایجاد می‌کند و سپس با چه روش‌هایی بر ترس می‌شود غلبه کرد.

خواندن کتاب ترس و راه های غلبه بر آن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که می‌خواهند بر ترس‌های زیادی که در زندگی خود دارند غلبه کنند.

بخشی از  کتاب ترس و راه های غلبه بر آن

ترس واقعیتی است که در زندگی ما حضور خارجی دارد که با پیامدهای خود می‌خواهد ما را متقاعد سازد که هرگز نمی‌توانیم به آرزوهايمان دست يابیم و ازاين‌رو ما را دائماً در حالت سکون نگه می‌دارد. ترس ما را از بیان عشق و محبت به عزيزانمان محروم می‌کند.

ترس قلمرو زندگی ما را چنان محدود می‌کند تا ما در دايرۀ کوچک زندگی خود محبوس شويم. اما واقعا چگونه می‌توان با اين موضوع روبه‌رو شد و بر آن غالب آمد.

بايد اذعان داشت که ترس لزوماً در شرايطی خاص واکنش بدی نیست. ترس می‌تواند به‌عنوان عنصری برای حفاظت ما باشد. اما تفاوت بارزی بین ترسی که مانع سقوط ما از ارتفاعی بلند می‌شود با ترسی که ما را از حق زندگی کردن محروم می‌دارد وجود دارد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۵۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۱ صفحه

حجم

۹۵۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۱ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان