دانلود و خرید کتاب کمک پریان برای کنار آمدن با افراد مشکل ساز لیزا انگلهارت ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کمک پریان برای کنار آمدن با افراد مشکل ساز اثر لیزا انگلهارت

کتاب کمک پریان برای کنار آمدن با افراد مشکل ساز

معرفی کتاب کمک پریان برای کنار آمدن با افراد مشکل ساز

کتاب کمک پریان برای کنار آمدن با افراد مشکل ساز نوشتهٔ لیزا انگلهارت و ترجمهٔ مهدی سجودی مقدم است و انتشارات مهراندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب کمک پریان برای کنار آمدن با افراد مشکل ساز

بعضی آدم‌ها واقعاً مشکل‌ساز هستند یا دست‌کم، ما برای ارتباط‌گرفتن با آن ها دچار مشکل می‌شویم. رویِ اعصاب ما راه می‌روند و آن روی بد ما را بالا می‌آورند. به‌راستی در برابر این افراد بد چه باید بکنیم؟ این کتاب کوچک که پر است از راه‌های ساده، مؤثر و عملی، کمک می‌کند تا بی‌آنکه به خودمان آسیب بزنیم، در قبال چنین افرادی مناسب‌ترین برخورد را پیش بگیریم.

«اون دختر زورگوییه»، «اون پسر تو خواب و خیال زندگی می‌کنه»، «من نمی‌تونم تحمل کنم وقتی یه آدم دوروئه»، «اون‌ها باید وقت‌شناس باشن»، «اگه این قدر دمدمی‌مزاج نبودی، می‌تونستی یه کاری برای خودت دست‌وپا کنی»، «از هر کمکی دریغ می‌کنه، اون وقت می‌خواد همۀ موفقیت‌ها رو به اسم خودش تموم کنه.» تمام این افراد مشکل‌ساز هستند. به جای اینکه انرژی فراوانی بگذاریم تا بتوانیم با خشم و عصبانیتی که در ما به وجود آورده‌اند، مواجه شویم، این کتاب را بخوانیم.

از پری‌های کوچک این کتاب غافل نشوید. رد پاهایشان را بگیرید و ببینید در زندگی‌تان در خصوص افراد شرور چه کارهایی مؤثرند و چه کارهایی بی‌تأثیر. در این مسیر از توصیه‌ها و نکاتی برای تشخیص و ارزش‌گذاری تفاوت‌ها مطلع می‌شوید و دنیای درون خود را نیز کشف می‌کنید. شما با کمی تمرین قادر خواهید بود آرامش و توازن مطلوبی را وارد روابط مشکل‌سازتان کنید.

 شما می‌توانید این کتاب را هدیه هم بدهید. شاید یک آدم مشکل‌ساز از این کتاب بی‌نصیب نماند!

خواندن کتاب کمک پریان برای کنار آمدن با افراد مشکل ساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان هفت تا هفتادساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کمک پریان برای کنار آمدن با افراد مشکل ساز

خدا خودش می‌داند که سروکار داشتن با بعضی مردم سخت است. درعین حال خدا در کشمکش‌های ما با ماست و به ما قدرت و شهامت پذیرش اقدام برای تغییر و آرامش پذیرش نتیجه را می‌دهد.

ِ




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان