دانلود و خرید کتاب دم غنیمت درمانی کریستین ای. آدامز ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دم غنیمت درمانی

کتاب دم غنیمت درمانی نوشتهٔ کریستین ای. آدامز و ترجمهٔ مهدی سجودی مقدم است و انتشارات مهراندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب دم غنیمت درمانی

آیا احساس می‌کنی در گذشته گیر کرده‌ای؟ آیا مرتب با وقایعی مواجه می‌شوی که پیش از این هم اتفاق افتاده‌اند؟ یا خودت را درحالی می‌یابی که درگیر آینده‌ای و به انتظار چیزی هستی که هنوز اتفاق نیفتاده و چه‌بسا هرگز هم اتفاق نیفتد. گرفتار یادآوری‌های گذشته بودن و درگیر آینده‌شدن می‌تواند تو را از زندگی کردن در حال محروم کند. زندگی کردن در لحظه یکی از مهم‌ترین اصول توانایی زندگی است. به نظر ساده می‌آید؛ اما انجامش دشوار است. دم غنیمت درمانی کمکت می‌کند که روی امروز تمرکز کنی، از خاطرات رنج‌آور گذشته و ترس‌های آینده رها شوی. این کتاب ترغیبت می‌کند که خودت را مثل یک کودک ببینی؛ شاد و خوش. این کتاب گواهی می‌کند که زندگی دوست‌داشتنی و غرق خدا خیلی به تو نزدیک است و اینکه خدا همین حالا هست.

شخصیت بسیار دوست‌داشتنی و محبوب مجموعه‌کتاب‌های کمک پریان، پری بامزه‌ای است که کلاهی بر سر دارد که روی آن شمعی روشن است. یک پری پرشور و نشاط دیگر که در لابه‌لای موهایش شاخه‌های گل قرار دارد، به او اضافه شده است. این دو پری پرنشاط، دل‌نازک، زیرک، مهربان و دوست‌داشتنی، به همراه جمع سرزنده‌ٔ پریان، در همان حال که پیامِ نشاط و زیبایی، سرزندگی و خلاقیت، کمال و آرامش و اعجاز حیات و رمز و راز عشق خداوند را به ما منتقل می‌کنند، نکاتی حقیقتا مهم را نیز به ما می‌آموزند. این مخلوقات کوچک، با دماغ‌های دراز، شیطنت و خردی که دارند، راهنمایی‌های پریان را برای برخورداری از یک زندگی سالم و غنی به ما می‌نمایانند.

کریستین ای. آدامز معلم و نویسندهٔ بین‌المللی پرکاری است که آثارش به ۲۰ زبان دنیا و در ۳۲ کشور جهان ترجمه و منتشر شده است. آدامز تعدادی از کتاب‌های کمک‌پریان و کتاب‌هایی درزمینهٔ خودشناسی و عشق نوشته است

خواندن کتاب دم غنیمت درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان هفت تا هفتادساله مناسب است!

بخشی از کتاب دم غنیمت درمانی

با دقت به کودک درونت گوش بده. این کودک عاقل است.


نظرات کاربران

کاربر ۴۳۷۵۸۵۰
۱۴۰۱/۰۵/۱۰

ال

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان