دانلود و خرید کتاب والدین سمی سوزان فوروارد ترجمه فاطمه موحد پارسا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب والدین سمی اثر سوزان فوروارد

کتاب والدین سمی

معرفی کتاب والدین سمی

کتاب والدین سمی نوشتهٔ سوزان فوروارد و ترجمهٔ فاطمه موحد پارساست و انتشارات همخونه آن را منتشر کرده است. این کتاب روش‌های درمان آسیب‌های جسمی و روانی است که به دلیل رفتارهای غلط والدین به وجود آمده است.

درباره کتاب والدین سمی

از قدیم می‌گفتند که والدین خیرخواه شما هستند و در هر موردی باید اطاعت امر داشته باشید. شکی در آن نیست که والدین خیرخواه فرزندانشان هستند. بحث راجع‌به روش و مسیری است که برای فرزندان خود برمی‌گزینند. بعضی از آن‌ها هم تحت تاثیر رفتارهای گذشتهٔ والدین خود بوده‌اند و به طور غیرمستقیم رفتارهایی را ناخودآگاه به روی فرزندانشان اعمال می‌کنند و نحوه تربیتی را که باید در قبال فرزندانشان داشته باشند، یاد نگرفته‌اند و رفتار درست را هم نمی‌دانند و این معضلی است که جامعه را به سمت هرج و مرج می‌کشاند.

والدین ناآگاه و ناهشیار کوله‌باری از تربیت و تجربیات اشتباه را از قدیم و از اجداد خود به ارث برده‌اند و همان راه و مسیر سابقی که خود طی‌ کرده‌اند را بر فرزندان خود اعمال می‌دارند و فکر می‌کنند راه و روش درستی را به کار می‌برند، چراکه خودشان کورکورانه از نسل قبل تاکنون این روال را پذیرفته‌اند، ولی نتیجه خوبی حاصل نشده است. از جمله این اثرات، فرزندان مضطرب، ناامید، کمرو و درمانده است و یا خشمی که در آن‌ها خفه شده است و هنوز به مرحله انفجار نرسیده است.

والدین سمی منجر به حس بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی و بی‌ارزشی در کودکانشان می‌شوند که ناخواسته خود را نکوهش و تقبیح می‌کنند و بابت این تنبیهات والدین را مقصر می‌دانند و این فرایند را کم‌کم باعث ازبین‌رفتن عزت نفسشان می‌شود.

اینکه تشخیص بدهیم والدین ما سمی هستند یا خیر ساده نیست. در این کتاب می‌توانید به طور کامل در این باره بخوانید و با والدین سمی آشنا شوید و متوجه شوید که آیا والدین شما هم سمی بوده‌اند یا نه. 

خواندن کتاب والدین سمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در گذشته آسیب دیده‌اند، به والدین و به کسانی که می‌خواهند بچه‌دار شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب والدین سمی

والیدن سمی از درک و قوه تمییز بالایی برخوردار نیستند، آن‌ها می‌خواهند قدرت‌نمایی کنند یا حتی تفاوت‌های فردی را به‌عنوان حملات شخصی در نظر بگیرند. آ‌ن‌ها با رفتارهای فردی منششان از کمک و استقلال کودک جلوگیری می‌کنند و به جای ارتقای سلامت و گسترش رفتارهایشان به طور ناخودآگاه به تخریب آن می‌پردازند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان