دانلود و خرید کتاب با پازل استعدادیابی شکوفا شو زهره پورموحد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با پازل استعدادیابی شکوفا شو اثر زهره پورموحد

کتاب با پازل استعدادیابی شکوفا شو

انتشارات:نشر بید
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب با پازل استعدادیابی شکوفا شو

کتاب با پازل استعدادیابی شکوفا شو نوشتۀ زهره پورموحد است. نشر بید این کتاب را روانۀ بازار کرده است. شما می‌توانید استعداد خود را با کتاب علمی و کاربردی «با پازل استعدادیابی شکوفا شو» بشناسید.

درباره کتاب با پازل استعدادیابی شکوفا شو

کتاب با پازل استعدادیابی شکوفا شو می‌کوشد دغدغه‌ها و نگرانی‌های شما دربارهٔ استعدادهای نهانی که تاکنون موفق به کشف آنها نشده‌اید را رفع کند. زهره پورموحد معتقد است که شناختن و یافتن استعداد و علاقهٔ واقعی، اهمیت بسیاری برای آیندهٔ شغلی، تحصیل و زندگی افراد دارد. این نویسنده کوشیده است با گردآوری منابع علمی و قابلِ‌ استنادی که امتحان شده و نتیجه داده است، دست به تألیف کتابی کامل و جامع درزمینهٔ کشف استعداد پنهان بزند.

در کتاب با پازل استعدادیابی شکوفا شو مطالب، به زبانی ساده بیان شده‌اند. با به‌کارگیری نکات ارائه‌شده و انجام تست‌های درج‌شده در کتاب و نهایتاً با کنار هم قرار دادن تمام قسمت‌ها و هوش‌های پازل استعدادیابی، می‌توانید علاقهٔ واقعی خودتان را کشف کنید.

خواندن کتاب با پازل استعدادیابی شکوفا شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روانشناسی عمومی و حوزۀ خودشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب با پازل استعدادیابی شکوفا شو

«شاید برایتان جالب باشد که بدانید استعدادیابی مانند یک پازل است، زیرا همهٔ استعدادها را نمی‌توان با یک دید بررسی کرد. برای مثال، اگر یک نفر نمرهٔ ریاضی بالایی داشته باشد، دلیلش این نیست که او حتماً استعداد منطقی- ریاضی بالایی دارد. پس نباید او را به سمت مهندسی روانه کنیم، زیرا بعد از مدتی متوجه اشتباه بزرگ خود در این زمینه می‌شویم. به‌هیچ‌عنوان نباید به‌صورت تک‌بعدی به استعدادیابی نگاه کرد. نمرهٔ بالای ریاضی یک تکه از پازل استعدادیابی است که باید با قسمت‌های دیگر آن ترکیب شود تا نتیجهٔ دقیق و درست حاصل شود.»

***

«استعداد چیست؟

یادگیری یک مهارت با صرف انرژی و زمان کمتر، تنها با استعداد داشتن در آن زمینه میسر است. استعدادها همان مسیرهای عصبی هستند. اکنون می‌توان دریافت که استعدادهای ما همان مسیرهای عصبی از قبل آماده‌شده هستند. وقتی یک کودک ۵ ساله در زمینه‌ای استعداد بالایی دارد، یعنی مسیر عصبی آن از قبل در ذهن او وجود داشته است. این مسیر عصبی ممکن است از طریق ژن‌ها، کارهایی که والدین انجام داده‌اند یا کارهایی که خود انجام داده است به وجود آمده باشند. گویی که کلِ زندگیِ ما در محور مسیر عصبی چیده شده است. فکر می‌کنم اکنون خیالتان از این بابت راحت شد. بنابراین، می‌شود به این نتیجه رسید که برخی از استعدادها را در وجود خودتان دارید و آن‌هایی را هم که ندارید، می‌توانید با استفاده از مسیر عصبی به وجود آورید.

استعداد خودمان بهتر است یا استعدادی که می‌سازیم؟

گفته شد که هرچقدر مسیر عصبی ساخته‌شده در ذهن شما قوی‌تر باشد، مهارت‌های شما نیز بیشتر است. طبیعتاً استعدادی که درون خودتان وجود دارد، یک مسیر عصبی از پیش آماده‌شده دارد که اگر در راستای آن قدم بردارید، می‌توانید به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید. اما وقتی قرار گفته شد که هرچقدر مسیر عصبی ساخته‌شده در ذهن شما قوی‌تر باشد، مهارت‌های شما نیز بیشتر است. طبیعتاً استعدادی که درون خودتان وجود دارد، یک مسیر عصبی از پیش آماده‌شده دارد که اگر در راستای آن قدم بردارید، می‌توانید به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید. اما وقتی قرار باشد که خودتان استعداد بسازید، مسلماً مدت‌زمان زیادی لازم است که آن مهارت را کسب کنید. پس باید ارزیابی کنید و ببینید که می‌خواهید زودتر به موفقیت در کاری برسید یا دیرتر و کدام‌یک از آن‌ها را بیشتر دوست دارید. بعد در همان مسیر قدم بردارید و اقدام کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۹۱۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان