دانلود و خرید کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست کیم وو چونگ ترجمه سید مهدی سجادیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست اثر کیم وو چونگ

کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

نویسنده:کیم وو چونگ
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

کتاب الکترونیکی «سنگفرش هر خیابان از طلاست» نوشتهٔ کیم وو چونگ با ترجمهٔ سید مهدی سجادیان در انتشارات ملینا چاپ شده است. این کتاب مجموعه‌ای از یادداشت‌های کیم وو چونگ مدیر و موسس کمپانی دوو خطاب به کشورش است که بعد از گردآوری به شکل یک کتاب در آمده است. این کتاب در کره تبدیل به پرفروش‌ترین کتاب شد و به دلیل پیام‌های جهانی‌اش یکی از موفق‌ترین کتاب‌های جهان نیز، لقب گرفته است.

درباره کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

کیم‌وو چونگ پس از جنگ کره، با دستان خالی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا را تاسیس کرد. شرکت او با کشتی به چک‌اسلواکی اتومبیل صادر می‌کند، در ایرلند ویدیو تولید می‌کند و در «سیلیکون ولی» در کالیفرنیا مدیریت بخش طراحی ریز‌تراشه‌های کامپیوتر را به عهده دارد. دیگر محصولات شرکت او مانند «پونتیاک لومان» لیفت تراک‌های «کاتر پیلار» و قطعات مختلف هواپیماهای «بوئینگ» و نیز قطعات کامپیوتری «لیدینگ ادج» بازار آمریکا را احاطه کرده است.

اين کتاب راه‌هایی جديد و فوق‌العاده برای اتخاذ تصمیم‌های بزرگ، به‌دست آوردن وام‌های کلان، پایان دادن به جلسات کاری طولانی، استخدام دستیاران بزرگ و بسیاری کارهای دیگر را نشان می‌دهد. همچنین ثابت می‌کند که اگر شما به سختی‌ کار کنید و از پولتان برای بهبود وضع جامعه خود استفاده کنید، آنگاه واقعا به این نتیجه می‌رسيد که سنگفرش هر خيابان از طلاست و وارد جاده موفقیت واقعی می‌شوید.

کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

در دوو هرگاه پروژه جدیدی را آغاز می‌کنم، بیشتر اطرافیانم نگران می‌شوند. برای مثال: پروژه کارخانه یخچال‌سازی در چین یا پروژه بانکداری مشترک با مجارستان و همچنین هنگام شروع فعالیت‌های دوو در بازار روسیه، تعداد مخالفان داخل و خارج از شرکت، بیشتر از موافقان بود.

اگر شانس موفقیت در یک پروژه تنها یک درصد باشد، یک تاجر کتردان از آن به‌عنوان جرقه‌ایی برای افروختن آتش استفاده می‌کند. تاجرانی که همیشه مردد هستند و جملات منفی چون «اگر نشد چی؟» را مدام تکرار می‌کنند، صلاحیت تجارت را ندارند. من همیشه امکاناتی چون: مردم، تکنولوژی، سرمایه، ماشین‌آلات و نوع تجارت و... را در نظر می‌گیرم و روی آن‌ها متمرکز می‌شوم تا هرچه سریع‌تر به حقیقت تبدیل شوند. جهان تجارت به کسانی تعلق دارد که بازده کارشان را چندین برابر کنند نه یک یا دو برابر.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان