دانلود و خرید کتاب طراحی برنامه های تمرین مقاومتی استیون جی. فلک ترجمه حمید اراضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب طراحی برنامه های تمرین مقاومتی

کتاب الکترونیکی «طراحی برنامه های تمرین مقاومتی» نوشتهٔ استیون جی. فلک و ویلیام جی. کرامر با ترجمه حمید اراضی و بهزاد طاعتی مقدم و مانی ایزدی و مرتضی حسینی و میثم گلی در انتشارات ندای مردم چاپ شده است. کتاب طراحی برنامه‌های تمرین مقاومتی که توسط به‌نام‌ترین متخصصین تمرینات قدرتی تألیف و به فارســی ترجمه شــده است، به همت هیأت بدنسازی اســتان تهران برای بالا‌بردن هر چه بیشــتر ســطح علمی و آشــنا‌کردن مربیان ایرانی با به‌روز‌ترین مطالب کاربردی این حوزه به چاپ رســیده اســت.

درباره کتاب طراحی برنامه های تمرین مقاومتی

کتــاب پیــش رو تحــت عنــوان «طراحــی برنامه‌هــای تمریــن مقاومتــی» توســط دو تــن از دانشــمندان علــوم ورزشــی در حوزه تمریــن مقاومتی به نام ِ های اســتیون جی. فِلــکو ویلیام جــی. کرامــر بــه رشــته تحریــر در آمده اســت. ایــن متخصصان عصــاره چند دهه تــاش علمی و تجربیــات کاربــردی و اجرایــی خــود را بــه زبانی ســاده و گویا و با اســتناد بــه پژوهش‌های معتبر در ایــن اثــر ارائه داده‌اند. در ســابقه این دانشــمندان جهانی، عضویــت و مدیریت انجمن ملی آمادگــی و قــدرت آمریکا، تربیت ورزشــکاران المپیکــیو جهانی، ایراد ســخنرانی‌ها و کارگاه‌های علمــی پیرامــون تمرینــات مقاومتــی در سراســر دنیــا، چاپ و انتشــار مقــالات علمــی معتبر و پر استناد و ... به چشم می‌خورد.

کتاب طراحی برنامه های تمرین مقاومتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به رشتهٔ پرورش اندام پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب طراحی برنامه های تمرین مقاومتی

رسیدن به خستگی در تمام جلسات تمرین و یا حتی بدون ست‌های خستگی در هیچ کدام از ۲۰۰۱۲ و همچنین، هانتر و همکاران جلسات تمرین روی دهد. این موضوع در رده بزرگسالان ۲۰۰۶۳ درست می‌باشد. در رده بزرگسالان و از نظر بهبود افراد سلام بالغ )ایزکویردو و همکاران، قــدرت و تــوده بدون چربی، وقتی کارهای عضلانی ارادی بیشــینه در هر ســه جلســه تمرین در یــک هفته انجام شــد، نتایج مشــابه با شــرایطی بود که تنها یک جلســه در هفتــه به این روش تمرینــی اختصــاص داده شــده بود. در افراد ســالم، عدم انجام ســت‌ها تا رســیدن به خســتگی باعث بهبود مشــابهی در قدرت بیشــینه شد. همچنین، افزایش توان پس از مرحله اوج تمرین در مقایسه با انجام ست‌ها تا رسیدن به خستگی، بیشتر بود )فصل شش را مالحظه فرمائید(. بنابراین، انجام ســت‌ها تا رســیدن به خستگی ارادی، شــرط لازم برای افزایش قدرت نیست و با وجود دور بودن از شرایط خستگی )تعداد تکرارها پیش از ناتوانی برای ادامه ست(، می‌توان ست را به پایان رساند و هنوز، نتیجه در مورد افزایش مطلوب قدرت بیشینه مشخص نیست. به طور کلی میتوان توصیه نمود که ست‌ها در برخی قسمت‌های یک برنامه تمرینی، حداقل تا نزدیک رسیدن به خستگی ادامه یابد. 

نظرات کاربران

کاربر ۵۷۶۸۵۴۴
۱۴۰۱/۱۰/۲۶

کتابی عالی و بی نظیر,حتماً و بدون شک اگر قصد خرید این کتاب را دارید درنگ نکنید.

aminjavan
۱۴۰۲/۰۵/۲۶

کتاب خیلی خوب و پایه ای برای طراحی تمرین

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۲۲ صفحه

حجم

۱۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۲۲ صفحه

قیمت:
۱۹۵,۰۰۰
تومان