دانلود و خرید کتاب سیستم های اتصال الکتریکی/ الکترونیکی رولند لورنس ترجمه محمدرضا نجومی فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیستم های اتصال الکتریکی/ الکترونیکی اثر رولند لورنس

کتاب سیستم های اتصال الکتریکی/ الکترونیکی

معرفی کتاب سیستم های اتصال الکتریکی/ الکترونیکی

کتاب سیستم های اتصال الکتریکی/ الکترونیکی؛ راهنمایی طراحی کانکتورها و تکنیک‌های مربوطه نوشتهٔ رولند لورنس و ترجمهٔ محمدرضا نجومی فرد و آرمین معماریانی است و نشر گلسنج آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب سیستم های اتصال الکتریکی/ الکترونیکی

کانکتور یک وسیله الکترومکانیکی است که یک اتصال ایمن جداشدنی را میان دو زیر مجموعه یک سیستم الکتریکی و یا الکترونیکی بر قرار می‌سازد. استفاده از کانکتور در یک سیستم نباید هیچگونه تاثیر منفی بر کار کرد کل سیستم بگذارد. در عصر حاضر کانکتور در کلیه سامانه‌های فضایی، هوایی، زمینی، دریایی و عرصه‌های صنعتی به عنوان یکی از اصلی‌ترین المان‌ها در انتقال جریان و اطلاعات به حساب می‌آید . کانکتور از لحاظ دانش فنی و ساخت از پیچیدگی خاص و استانداردهای متعددی برخوردار است .

کتاب حاضر اطلاعات سودمندی دربارهٔ اتصالات الکتریکی /الکترونیکی، تاریخچه استانداردسازی کانکتورها، اصول اساسی طراحی سیستم‌های اتصال الکتریکی، تکنیک‌های مونتاژ و ساخت، کاربردهای گسترده جانکشن، مواد مورد استفاده در کانکتورها و جداول کاربردی از انواع سیم‌ها در اختیار علاقه‌مندان و صنعتگران کشور قرار می‌دهد. امید است این کتاب بتواند گامی هرچند کوچک، در جهت رفع نیازمندی و پیشرفت صنعت کشور بردارد.

خواندن  کتاب سیستم های اتصال الکتریکی/ الکترونیکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای متخصصان سیستم‌های الکتریکی و الکترونیکی مناسب است.

بخشی از  کتاب سیستم های اتصال الکتریکی/ الکترونیکی

در طول جنگ جهانی دوم نیاز به یک روش قابل اطمینان در اتصال و جداشدن سریع مدارهای الکتریکی و الکترونیکی احساس می‌شد. تولید قطعات هواپیماهای نظامی و توسعه سریع الکترونیک پیشرفته و سیستم‌های اتصالی، تقاضا برای انواع جدید کانکتورها با وزن سبک و حجم کم و شرایط نگهداری ساده را زیاد کرده بود.

در جولای ۱۹۴۹ کانکتور MIL-C-5015 به یک کانکتور استاندارد برای کاربردهای هوایی و همچنین برای اساس نگه دارنده در الکترونیک و سیستم‌های اتصالی تکامل یافت. دلیل آن نیز طراحی ساده، قیمت نسبتاً ارزان و قابلیت کار خوب دردرجه حرارت استاندارد بود.

در سال‌های بعد، این طراحی قدیمی به دلیل طراحی و مواد بهتر، بهبود یافت و وزن و فضای اشغال شده کاهش پیدا کرد. هنوز هم کانکتورهای MIL-C-5015 در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و برای کاربردهای زیادی مفید و سودمند هستند. در سال ۱۹۶۹ دو نوع ویژگی جدید (MIL-C-005015) و (MIL-C-83723) برای تعیین کانکتورهای از نوع آزاد شونده از پشت که مشابه با کانکتورهای MIL-C-5015 بود، نوشته شد. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۸۱ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۸۱ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان