دانلود و خرید کتاب زندان زاهر محمدرضا عابدی شاهرودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندان زاهر اثر محمدرضا عابدی شاهرودی

کتاب زندان زاهر

انتشارات:به نشر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زندان زاهر

کتاب زندان زاهر؛ هفت داستان کوتاه براساس زندگی امام هفتم (ع) نوشتهٔ محمدرضا عابدی شاهرودی است و انتشارات به نشر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب زندان زاهر

این کتاب شامل هفت داستان دربارهٔ زندگی و زمانهٔ امام هفتم (ع) و براساس اعتقادات این امام همام است. نام داستان‌ها از این قرار است: پابرهنه، وضو، شتر، مزرعه، مباحثه، دزدی، پنجاه نفر، جانشین. در هرکدام از داستان‌ها به وجهی از زندگی امام موسی کاظم (ع) پرداخته شده و دربارهٔ شخصی هم‌عصر امام اطلاعاتی آمده است.

خواندن کتاب زندان زاهر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به ائمه اطهار (علیهم السلام) و دوستداران و پیروان امام موسی کاظم (ع) پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندان زاهر

نامش بشر، بوشر، بشِر، حالا شاید هم بَشَر، بشِر، آه نه، بله بُشر بود. حالا اینکه چرا نتوانستم نامش را در ابتدا درست تلفظ کنم، شاید به خاطر این است که هر کسی درباره او نظری دارد و به خاطره‌ای از او یاد می‌کند که ماجرای این داستان هم اتفاقا درباره همان است. اتفاقی در حال وقوع بود. اتفاقی که همه آنان را دور هم جمع کرده بود. به همین دلیل آن سه نفر زیر درختی در یکی از خیابان‌های بغداد که به خانه بشر می‌رسید، نشسته بودند.

خانه بشر حافی یا همان بشر پابرهنه در آن خیابان قرار گرفته بود و چنین به همه خبر رسیده بود که در حال احتضار است. بشر را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مشایخ عرفان و طریقت می‌شناختند. در زهد و تقوا سرآمد همگان بود و افراد بسیاری برای کسب فیض، به نزدش می‌رفتند. آن سه مرد، از محرم‌ترین شا گردان بشر به حساب می‌آمدند. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه