دانلود و خرید کتاب سبک زندگی سالم هدی اصغرزاده مرغملکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سبک زندگی سالم اثر هدی اصغرزاده مرغملکی

کتاب سبک زندگی سالم

معرفی کتاب سبک زندگی سالم

کتاب سبک زندگی سالم نوشتۀ هدی اصغرزاده مرغملکی است. این کتاب را انتشارات آذرفر منتشر کرده است.

درباره کتاب سبک زندگی سالم

هرچه علم پیشرفت می‌کند و امکانات بیشتر می‌شود، تحرک و فعالیت کمتر می‌شود. زندگی در عصر تکنولوژی و سبک زندگی شهری و آپارتمان‌نشینی باعث کاهش فعالیت بدنی می‌شود، عادات نامناسب نشستن و خوابیدن، تغذیه نامناسب و پرخوری. زندگی ماشینی باعث کاهش تحرک و در نتیجه کسالت و افسردگی می‌شود.

کتاب حاضر سعی دارد به زبان ساده و روان به معرفی سبک زندگی سالم و نحوه افزایش امید و اعتمادبه‌نفس و فعالیت بپردازد. در این کتاب سعی کردم با استفاده از واژه‌های ساده، افزایش انگیزه و داشتن زندگی شاداب و سالم را معرفی کنم و بگویم حال خوب ما دست هیچ‌کس نیست جز خودمان!

خواندن کتاب سبک زندگی سالم را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب برای افرادی مناسب است که به دنبال یک سبک زندگی سالم و دائمی هستند.

بخش‌هایی از کتاب سبک زندگی سالم

شاخص توده بدنی

شاخص توده بدنی روشی برای محاسبه میزان چربی‌های بدن یک فرد بر اساس وزن و قد وی می‌باشد؛ روش اندازه‌گیری غیرمستقیم است اما ثابت شده است که در اکثر مردم شاخص قابل‌قبول برای محاسبه اضافه‌وزن به‌حساب می‌آید.

این شاخص تنها نشان‌دهنده سطح چربی است و قادر به تشخیص میزان سلامت یا چاقی فرد نمی‌باشد؛ این روش قطعی نیست و معایبی نیز دارد مثلاً به استخوان‌بندی و میزان عضله‌های فرد در این روش اهمیتی داده نمی‌شود.

تغذیه سالم

رشد و سلامت بدن با تغذیه سالم ارتباط مستقیم دارد. تغذیه سالم نه‌تنها بر رشد جسمی و ظاهر انسان تأثیر می‌گذارد، بلکه بر نحوه احساس و برداشت ما از محیط، خلق‌وخو و رفتار ما نیز مؤثر است. اهمیت وجود برخی مواد مغذی برای بدن به‌ویژه ویتامین‌ها، مواد معدنی و پروتئین‌ها، آن اندازه ضروری است که در تغذیه و سلامت سلول‌های بدن دخالت کند و براین‌اساس می‌توان با استفاده از تغذیه مناسب از بروز برخی نارسایی‌های عصبی و روانی انسان پیشگیری کرد.

تغذیه کامل و کافی باعث شادابی و تندرستی می‌شود. بر طول عمر مفید انسان می‌افزاید، ناتوانی و بیماری را کاهش می‌دهد، زندگی را در نظر انسان خوشایند، سعادت‌آمیز و رضایت‌بخش جلوه می‌دهد و از پیری زودرس پیشگیری می‌کند. بین غذای دریافتی و میزان فعالیت بدنی خود تعادل برقرار کنید. وزن خود را در محدوده طبیعی حفظ کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان