دانلود و خرید کتاب فروشنده حرفه ای ژیلا ملک خطائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فروشنده حرفه ای اثر ژیلا ملک خطائی

کتاب فروشنده حرفه ای

معرفی کتاب فروشنده حرفه ای

کتاب فروشنده حرفه ای نوشتهٔ ژیلا ملک خطائی است و نشر نظری آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب فروشنده حرفه ای

بهترین تکنیک‌های آموزش فروش به کارشناسان فروش می‌گوید چه چیزهایی را باید رعایت کنند و چه کارهایی را انجام دهند تا بتوانند بعد از کار خود موفق شوند. مهارت‌های فروش موجب افزایش سودآوری برای یک کسب و کار خواهد شد. افرادی که به عنوان مشاور فروش در شرکت‌ها یا سازمان‌ها فعالیت می‌کنند توانایی تشکیل یک تیم قوی را دارند؛ همچنین با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح و با شناخت درست از بازار هدف، به رشد و توسعه آنها کمک می‌کنند.

تمام کسب و کارها و آن دسته از مشاغلی که در قالب شرکت‌‌های بزرگ و استارتاپ‌ها فعالیت می‌کنند، سرمایه‌گذاری دقیقی را در آموزش فروش به تیم کاری خود اختصاص می‌‌دهند. به این ترتیب در قالب یک برنامه آموزشی منظم و منسجم، تمام اعضایی که در تیم فروش یک مجموعه کار می‌کنند با استراتژی‌های فروش آشنا می‌شوند، ایده‌های جدید را یاد می‌گیرند و با اطمینان از این‌که این اطلاعات به بهتر شدن آنها کمک می‌کند، از آنها استفاده می‌کنند.

در این کتاب قرار است با این اصطلاحات و معانی آن‌ها و سوالات آشنا شوید:  کالا و محصول چیست؟ تولید یعنی چه؟ سود یعنی چه؟ فروش یعنی چه؟ خرید یعنی چه؟ فروشنده کیست؟ خریدار مصرف‌کننده و مشتری کیست؟ نقش بازاریابی در فروش، نکات قبل از فروش، آموزش مبانی اصلی فروش، رفتارها و برخوردهای مناسب برای یک فروشنده موفق و تکنیک‌های فروش، نقش آموزش و مهارت‌ها در فروش، مدیریت فروش شامل چه وظایفی است؟ تبلیغات، افزایش فروش،  فروش شخصی، تعیین هدف برای فروشنده‌ها، برنامه‌ریزی، بودجه‌بندی و سامان‌دهی برنامه برای دستیابی به اهدافِ تعیین‌شده، اجرای برنامه، کنترل و ارزیابی نتایج، نقش تیم و تشکیلات کادر در فروش، برنامه‌ریزی در فروش، اهمیت برنامه‌ریزی فروش، تاثیر مکان در فروش، نقش زمان در فروش، استراتژی فروش چیست؟ مدل‌های فروش، نقش علم در فروش، نقش فضای مجازی در فروش، ارتباط و فروش، روان‌شناسی در فروش،‌ کیفیت کالا و محصول در فروش، تاثیر تبلیغات و فروش، متقاعدسازی مشتری،‌ مذاکره فروش، اخلاق در فروش، چگونگی جذب و نگه‌داری مشتری، فروشنده خوب کیست؟ تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟ تعریف ویژگی‌های یک مشتری، چگونه عوامل ایجاد انگیزه خرید در مشتری ایجاد کنیم، منفعت مشتری و فروشنده در چیست؟ چگونه مشتری را وادار به خرید کنیم؟

خواندن کتاب فروشنده حرفه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که می‌خواهند فروشندهٔ حرفه‌ای شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فروشنده حرفه ای

کالا و محصول چیست؟

کالا در علم اقتصاد به محصولات و مواد مختلفی که توسط تولیدکننده، به بازار عرضه شود و در برابر دریافت پول، یکی از نیازهای انسان را تأمین و رفع کند، گفته می‌شود.

چیزی که برای توجه، خرید، بکارگرفتن یا مصرف آن به بازار عرضه شود که ممکن است نیاز یا میلی را ارضا نماید. محصول می‌تواند شامل یک شیء فیزیکی، خدمت، مکان، سازمان و حتی یک ایده یا فکر باشد.

تولید یعنی چه؟

هرگاه مواد اولیه با عبور از یک فرآیند ساخت تغییر شکل دهد و به یک کالای ساخته شده تبدیل شود اصطلاحاً می گویند تولید صورت پذیرفته است.

به عنوان مثال اگر یک تکه چوب با گذشت از فرآیند برش و اتصال به میز و صندلی تبدیل شود این عمل تولید محسوب می‌گردد.

سود یعنی چه؟

سود، پولی است که یک کسب‌وکار بعد از در نظر گرفتن همه هزینه ها به دست می‌آورد. بدون در نظر گرفتن اینکه آن کسب‌وکار یک مسابقه تهیه و فروش کاردستی در مدارس باشد یا یک شرکت سهامی چندملیتی، به دست آوردن سود مداوم هدف هر شرکتی است.

کل هزینه ها – کل درآمدها = سود

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۵۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۵۰۰
تومان