دانلود و خرید کتاب جنگل های بارانی ربکا هانتر ترجمه نگار عجایبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جنگل های بارانی اثر ربکا هانتر

کتاب جنگل های بارانی

معرفی کتاب جنگل های بارانی

کتاب جنگل های بارانی نوشتهٔ ربکا هانتر و ترجمهٔ نگار عجایبی است و انتشارات فنی ایران ( کتاب های نردبان) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب جنگل های بارانی

این کتاب دربارهٔ جنگل‌های بارانی است و به این سؤالات و موضوعات به صورت علمی پاسخ و آن‌ها را توضیح می‌دهد: جنگل‌های بارانی در خطرند، جنگل بارانی چه جور جایی است؟ نابودی جنگل‌های بارانی، ریه‌های زمین، پوشش گیاهی جنگل بارانی، پوشش جانوری جنگل، بومیان جنگل‌ها در خطرند! قطع درختان جنگل، پرورش دام، پاک‌تراشی جنگل به منظور کشاورزی، استخراج معدن در جنگل‌های بارانی، جنگل‌های بارانی را نجات دهیم! آیندۀ جنگل‌های بارانی و... .

خواندن کتاب جنگل های بارانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانانی که می‌خواهند جهان خود را بیشتر و بهتر بشناسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  جنگل های بارانی

جنگل بارانی چه‌جور جایی است؟

جنگل‌های بارانــی جنگـــل‌هایی دارای درختان بلند، اقلیم گــرم، و باران فــراوان هستند. در اکثر جنگل‌های بارانی تقریبا هر روز باران می‌بارد. جنگل‌های بارانی دونوع هستند: گرمسیری و معتدل. جنگل‌های بارانی گرم یا معتدل و پرباران‌اند. این جویبار در جنگل بارانی معتدلی در آلاسکا جریان دارد.

سوسک‌های لاکپشتی در جنگل‌های بارانی سراسر دنیا زندگی می‌کنند.

جنگل‌های بارانی گرمسیری

جنگل‌های بارانی گرمسیری در اطراف استوا بین مدار رأس‌السرطان و رأس‌الجدی قرار دارند. میزان بارش در این جنگل‌ها سالیانه بین ۱۵- تا ۲۵۰ سانتیمتر است و میانگین دما هم از ۱۸ درجۀ سانتیگراد پایین‌تر نمی‌آید.

جنگل‌های بارانی معتدل

ً سواحل غربی قاره‌ها قرار دارند. میزان بارش در جنگل‌های بارانی معتدل نزدیک اقیانوس‌ها و معمولا این جنگل‌ها سالیانه بیشتر از ۱۴۰ سانتیمتر و میانگین دما هم بین ۴ تا ۱۲ درجۀ سانتی گراد است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان