دانلود و خرید کتاب راهنمای سرمایه گذاری خطرپذیر بردلی مایلز ترجمه سیدمحمدرضا باقرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای سرمایه گذاری خطرپذیر اثر بردلی مایلز

کتاب راهنمای سرمایه گذاری خطرپذیر

معرفی کتاب راهنمای سرمایه گذاری خطرپذیر

کتاب راهنمای سرمایه گذاری خطرپذیر نوشتهٔ بردلی مایلز با ترجمهٔ سیدمحمدرضا باقرزاده و محمدسعید عظیمی در نشر راه پرداخت چاپ شده است. سرمایه‌گذاری خطرپذیر در دنیا بیش از ۵۰ سال قدمت دارد و هرچند منشأ آن ایالات متحده است اما به‌تدریج این مقوله به سایر نقاط جهان نیز نفوذ کرده است. امروزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر یک صنعت ۲۰۰ میلیارد دلاری است که ارزش آن روز به روز نیز بیشتر می شود. با این حال این صنعت در ایران چندان مورد توجه مسئولان دولتی و همچنین سرمایه‌گذاران خصوصی قرار نگرفته و هنوز کودکی نوپا به حساب می‌آید. شما با مطالعه این کتاب، یاد می‌گیرید چطور مثل یک حرفه‌ای، شرکت‌هایی را که برایتان جذاب هستند، نقد و بررسی کنید و طرح شرکت‌های دلخواه‌تان را به سرمایه‌گذارانی خطرپذیر ارائه دهید. همچنین یاد می‌گیرید کسب‌وکارها را مانند یک سرمایه‌گذار، ارزشیابی کنید.

درباره کتاب راهنمای سرمایه گذاری خطرپذیر

در این کتاب درباره انواع سرمایه‌گذارانی که با آن‌ها برخورد خواهید داشت، صحبت خواهیم کرد و به این سوال پاسخ می‌دهیم که چرا هر سرمایه‌گذار خطرپذیری در هر کسب‌وکاری سرمایه‌گذاری نمی‌کند؟ کتاب حسابداری حجیم قدیمی و خاک‌گرفته‌تان را فراموش کنید! در همین کتاب برایتان در مورد امور حسابداری و مالی‌ای که در شرایط مختلف ممکن است لازم داشته باشید، خواهیم گفت تا فضای سرمایه‌گذاری خطرپذیر را درک کنید. علاوه بر آن با طرز فکر سرمایه‌گذاران آشنا خواهید شد.

در هر فصل این کتاب بهترین روش‌ها را برای ارتباط با فعالان حوزه فناوری و سرمایه‌گذاران صنعت کسب‌وکار شما بیان می‌کنم. همچنین نمونه‌هایی از ارائه‌ها، روش‌های ارزشیابی و موقعیت‌های شبیه‌سازی‌شده را به‌طور گام‌به‌گام بررسی خواهم کرد و افرادی را که روش‌هایی کاملا متفاوت داشته‌اند، معرفی و بررسی می‌کنم. شما فقط تا انتهای کتاب همراه من باشید. بیایید با هم تلاش کنیم و به سوی زندگی تازه‌ای که می‌خواهید برای خودتان بسازید، پیش رویم.

منتظر چه هستید؟ پس بیایید بزنیم بیرون و شروع کنیم!

کتاب راهنمای سرمایه گذاری خطرپذیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های کسب‌وکار و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب راهنمای سرمایه گذاری خطرپذیر

سرمایه‌گذاری خطرپذیر چیست؟

فرض کنید تصمیم بگیریم یک سامانه فروش و ارسال خوراکی‌های بدون گلوتن راه‌اندازی کنیم. طبیعی است برای اینکه شرکت موفقی باشیم، به پشتیبانی و منابع مالی سرمایه‌گذاران ماهر و باتجربه در این حوزه نیاز داریم.

اگر سرمایه‌گذاران مدنظر ما، پول لازم برای سرمایه‌گذاری را از منابع مختلفی دریافت کنند، اما آن منابع در ازای پول‌شان، مالک درصدی از شرکت‌های موجود در سبد سهامی آن سرمایه‌گذاران نشوند، آنگاه آن سرمایه‌گذاران، «سرمایه‌گذار خطرپذیر» نامیده می‌شوند و منابعی که سرمایه‌گذاران خطرپذیر پول را از آنها دریافت کرده‌اند، شرکت‌های غیرسهامی نامیده می‌شوند (منابعی از قبیل وقف‌ها، بنیادها، مستمری‌دهنده‌های عمومی، ثروتمندان کلان و غیره). در فصل ۱۴ به این موضوع می‌پردازیم که دقیقا چه چیزی یک کسب‌وکار را که ارزش خطرپذیری دارد، می‌سازد. می‌توان گفت، سرمایه خطرپذیر، از جمله منابعی است که در مراحل ابتدایی برای گسترش کسب‌وکارمان دریافت می‌کنیم. در اینجا منظور از مراحل ابتدایی، علاوه بر اینکه کسب‌وکارهای خصوصی‌ای را که در خط شروع قرار دارند، شامل می‌شود، آن دسته از کسب‌وکارهای خصوصی میان‌رده را هم شامل می‌شود که برای رسیدن به دستاوردهای بیشتر به کمک احتیاج دارند. سرمایه‌گذار خطرپذیر در کسب‌وکارهایی سرمایه‌گذاری می‌کند که از نظرش قابلیت پیشرفت دارد (شرکت‌هایی با ریسک بسیار بالا و بدون پیشینه قابل اتکا یا پیشینه‌ای بسیار کم). علاوه بر آن، سرمایه‌گذاران خطرپذیر در کسب‌وکارهای روبه‌رشد هم سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ شرکت‌هایی مانند اوبر و سیملس، البته زمانی که در حوزه‌های مختلفی مثل حفظ برندسازی، یا گسترش بین‌المللی، به کمک نیاز پیدا کرده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۳۹۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان