دانلود رایگان کتاب آخرین سفیر لیلا شیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آخرین سفیر اثر لیلا شیری

کتاب آخرین سفیر

نویسنده:لیلا شیری
انتشارات:انتشارات آرنا
امتیاز:
۴.۵از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آخرین سفیر

کتاب آخرین سفیر نوشته لیلا شیری است. این کتاب را انتشارات آرنا منتشر کرده است. این کتاب روایتی جذاب و داستانی دینی است.

درباره کتاب آخرین سفیر

موضوع کتاب آخرین سفیر در واقع آشنایی با امام زمان(عج) است. ازمنظری بسیار جالب و جذاب که برگرفته از دو اثر و مرجع مهم، جلدسیزدهم بحارالانوار علامه مجلسی، مترجم علی دوانی و کتاب چهارده معصوم(ع) اثراستاد عمادالدین حسین اصفهانی، شهیر به حسین عمادزاده نوشته شده است. کتاب شامل ۵ فصل است که فصل اول آن به شرح ولادت حضرت حجت(عج) می‌پردازد و در ادامه سخنی از پرفسور هانری کربن، فیلسوف، ایران‌شناس و اسلام‌شناس فرانسوی را مطالعه خواهید کرد همچنین راز ولادت حضرت حجت(عج) در شرایط غیرعادی، مولودهایی که راز ولادت آنها مخفی ماند و شباهت ولادت حضرت موسی(ع) به ولادت امام زمان(عج) و سایر مطالب مرتبط نوشته شده است. 

درفصل دوم دلایل ولایت حضرت حجت(عج) از منظر قرآن کریم و امامان معصوم(ع) پیش از خود، نمونه‌ای از احادیث دانشمندان شیعه و سنی راجع به امام زمان (عج) نقل شده است همچنین اخبار کتب آسمانی و تاریخی، موعود جهان از نظر اقوام و ملل و ادیان و مذاهب و دلایل زنده بودن حضرت (عج) و دلایل عقلی و نقلی بر وجود امام زمان(عج).

درفصل سوم کتاب، عمر طولانی حضرت حجت(عج) و موضوع طول عمر از نظر دکتر گیلور هاوزر بیان شده همچنین مقایسه طول عمرآن حضرت(عج) با حضرت خضرپیغمبر (ع) وآنچه در الواح و صخره‌ها درباره آن حضرت(عج) نوشته شده، همچنین ماجرای آنچه در لوح اهرام مصر نوشته شده بود، ذکر شده است علاوه بر موارد ذکر شده داستان جالب موسی بن نصیر فرمانروای آفریقا و دیگر مباحث مرتبط ... بیان شده است. در فصل چهارم، بحث غیبت حضرت(عج) و شباهت آن به دیگر سنن پیغمبران و فلسفه غیبت و دیگر مباحث مرتبط... و در فصل آخر اتفاقات عصر ظهور و اشعار و قطعاتی در مدح امام زمان(عج) گنجانده شده است.

خواندن کتاب آخرین سفیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی حضرت ولی‌عصر (عج) پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۳۹۲۳۸۷۹
۱۴۰۰/۱۱/۱۰

این کتاب اطلاعات مهم و مفید و ارزشمندی را درباره آشنایی با امام زمان عج را ارائه می نماید به ویژه مطالبی ناب و کمتر شنیده شده و بسیار عجیب و جذاب ارائه می نماید و واقعا از همه دوستداران

- بیشتر
کاربر ۷۰۶۷۴۰۸
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

عالی بود

کاربر 5583720
۱۴۰۱/۱۰/۰۵

عالی

ستاره
۱۴۰۱/۰۶/۰۷

سلام کتاب خوبی بود به خصوص قسمت معرفی انسان ها یی که عمر طولانی داشته اند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۱۷ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۱۷ صفحه

قیمت:
رایگان