دانلود و خرید کتاب زشت های زیبا نیک آرنولد ترجمه گیتا حجتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زشت های زیبا اثر نیک آرنولد

کتاب زشت های زیبا

معرفی کتاب زشت های زیبا

کتاب زشت های زیبا نوشتهٔ نیک آرنولد و ترجمهٔ گیتا حجتی است و نشر پیدایش آن را روانهٔ بازار کتاب کرده است.

درباره کتاب زشت های زیبا

جذاب‌ترین بخش علم، ترسناک‌ترین بخش آن است و موضوع کتاب زشت های زیبا، دقیقاً در مورد این قسمت از علم است: علم ترسناک. برای مثال، جانوران موذی را در نظر بگیرید. لازم نیست برای یافتن آن‌ها به جای دوری بروید، هر سنگی را که بلند کنید، تعداد زیادی از آن‌ها بیرون می‌خزند. به هر گوشه‌ٔ تاریک و مرموزی که نگاه کنید، جانوران موذی فراوانی می‌بینید که آنجا وول می‌خورند. اگر صبح زود به حمام بروید، با عنکبوت‌های پشمالوی بسیاری روبه‌رو می‌شوید. ببینید جانوران موذی، چگونه علم را وارد زندگی ما می‌کنند؛ زندگی ترسناک! مخصوصاً وقتی متوجه می‌شوید آخوندک‌ها چگونه سر طعمهٔ خود را از بدن جدا می‌کنند. در این کتاب، حقایق ترسناکی درباره‌ٔ جانوران موذی می‌خوانید و درمی‌یابید که چرا عده‌ای از بزرگسالان نادان معتقدند یک یا هر جانور موذی را باید از بین ببرند.

خواندن کتاب زشت های زیبا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب زشت های زیبا را به تمام کودکان و نوجوانان جویای علم و ماجراجو پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زشت های زیبا

حلزون‌های بی‌صدف و حلزون‌های صدف‌دار: (۷۰۰۰۰ گونه). بسیاری از آنها در دریا زندگی می‌کنند. صدف‌ها و حلزون‌های لزج و حتی هشت‌پاها به گروه بزرگی از حیوانات به نام «نرم‌تنان» تعلق دارند. اما حلزون‌ها و صدف‌ها تنها اعضای گروهی هستند که روی سرشان شاخک دارند.

صدپایان و هزارپایان: دو رده‌ی گوناگون از جانوران موذی هستند. تقریباً ۲۸۰۰ گونه صدپا و ۶۵۰۰ گونه هزارپا وجود دارد. صدپاهای خبیث، هزارپاهای کوچک بیچاره را قورت می‌دهند و برعکس آن هرگز اتفاق نمی‌افتد.

***

جانوران موذی بسیار حیرت‌آور هستند. تعداد آنها بسیار زیاد است و به صورت رشته‌ای ترسناک از اندازه‌ها و شکل‌های گوناگون وجود دارند. این جانوران یک ویژگی اساسیِ مشترک دارند: آنها گرسنه‌اند! برای مثال، کرم‌ها را در نظر بگیرید. آنها هیچ‌چیز را لذت‌بخش‌تر از برگ‌های فاسدشده‌ی لزج برای صبحانه‌شان نمی‌دانند. بعضی از این کرم‌ها حتی ذائقه‌ی تهوع‌آوری دارند.

نظرات کاربران

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

نیک آرنولد (به انگلیسی: Nick Arnold) (زاده ۱۹۶۴ میلادی) محقق و نویسنده بریتانیایی است که خالق مجموعه علوم ترسناک می‌باشد.وی کار نویسندگی را از نوجوانی آغازکرد و در سال ۲۰۰۰ با نوشتن کتاب میکروب‌های ترسناک مجموعه علوم ترسناک را آغازکرد

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان