دانلود و خرید کتاب قهرمان درون استنلی آر فراگر ترجمه امیر پورصائب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قهرمان درون اثر استنلی آر فراگر

کتاب قهرمان درون

معرفی کتاب قهرمان درون

کتاب قهرمان درون نوشته استنلی آر فراگر است که با ترجمه امیر پورصائب منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه بر مشکلات، سختی‌ها و موانع زندگی غلبه کنید.

درباره کتاب قهرمان درون

استنلی فراگر سالیان متمادی با ورزشکاران دانشگاه «لوئیس ویل» آمریکا بر روی روان‌شناسی پیروزی و قهرمان‌شدن کار کرده‌است و برنامۀ مشاورۀ رادیویی بسیار محبوبی دارد؛ در حقیقت او در میان نخستین افراد حرفه‌ای‌ و توانایی بود که اکنون از آن‌ها با نامِ «روان‌شناسان ورزشی» یاد می‌شود.

او در سال‌های اولیۀ کارش به‌عنوان روان‌شناس، به الگویی دست یافت که ورزشکاران طی آن ناامیدی خود را در تلاش برای رسیدن به اهدافشان بیان می‌کردند. او زندگی صدها نفر را که توانسته بودند بر مشکلات بزرگی غلبه کنند و در زندگی پیروز شوند، مطالعه کرد و آن‌ها را «قهرمان» نام نهاد. استنلی در این کتاب ویژگی‌های مشترک این قهرمانان را گرد آورده‌است تا بتوانیم از موفقیت دیگران بیاموزیم.

او ۹ ویژگی زندگی قهرمانان را بررسی می‌کند و دربارۀ آن‌ها به شما راهنمایی و تمرین‌هایی می‌دهد تا آنچه را می‌آموزید، تقویت کنید. این کتاب با کسب اجازه از نویسندۀ اثر، ترجمه شده است.

خواندن کتاب قهرمان درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی و موفق‌شدن در زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قهرمان درون

دانشمندان زیادی، به دنبال معنی موفقیت بوده و هستند. من ادعا نمی‌کنم که پاسخ را یافته‌ام؛ چراکه در اثبات دقیق معنی موفقیت، نقص وجود دارد. نمی‌دانم موفقیت چیست و چگونه می‌توان آن را به دست آورد.

این بیشتر شبیه آن است که به یک باغبان استرالیایی بگوییم می‌تواند با یک هواپیما پرواز کند، بدونِ آنکه حتی بداند هواپیما چیست. او واقعاً در این زمینه به‌شدت ضعیف می‌باشد؛ ولی بارها پرواز آن را با چشمان خود دیده‌است.

دانشمندان، معمولاً با موارد مبهمی روبه‌رو هستند و کاری که انجام می‌دهند، امتحان شواهد، مدارک و به دست ‌آوردن نتایج بر اساس آن است؛ از این‌رو، قادر به فهم یک موضوع پیچیده می‌شویم. ما وجود یخچال‌های طبیعی را به خاطر شواهد قوی که از خود به‌جا گذارده‌اند، می‌پذیریم. تنگه‌ها، دره‌ها و دریاچه‌ها، همگی مستندهای فیزیکی هستند که به‌وسیله‌ی رؤیت آن‌ها، به پایان رسیدن عصر یخبندان در قاره‌مان را متوجه می‌شویم.

ممکن است موفقیت را از مجموع چیزهایی که به دست آورده‌ایم و قابل دیدن هستند، بسنجیم.

باستان‌شناسان، از راهنمایی‌های به‌دست‌آمده از فسیل‌ها برای شرایط کره‌ی زمین در میلیون‌ها سال قبل، استفاده می‌کنند. ما می‌توانیم از راهنمایی‌های رفتاری در جهت بررسی نمودن طبیعت انسان و آنچه ما آن را موفقیت می‌نامیم، استفاده کنیم و این تلاشی در جهت روشن نمودن مسائل نامشخص نیست؛ چون ما به شواهد و راهنمایی‌هایی که توسط مردمی که به‌صورت عمومی موفق نامیده می‌شوند، نگاه می‌کنیم.

همچنین قادر خواهیم بود تا موضوع یک تحقیق را چگونگی توانایی یک فرد برای غلبه بر سختی‌ها قرار دهیم که به‌وسیله‌ی آن می‌توان به ویژگی‌های به‌کاربرده‌شده پی برد و استفاده کرد.

نظرات کاربران

Samila
۱۴۰۰/۱۱/۰۲

با زبان ساده و قابل فهم به مسائل بزرگ‌و پر اهمیت پرداخته

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان