دانلود و خرید کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید رابرت کیوساکی ترجمه آرزو خسروپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید اثر رابرت کیوساکی

کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید

معرفی کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید؛ هیچ دانش و معلوماتی بدون عملگرایی کارآیی ندارد نوشتۀ رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی و ترجمۀ آرزو خسروپور است و انتشارات طاهریان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید

شاید تابه‌حال پیش آمده که این جملات را با خود تکرار کنید: کاش می‌توانستم کارم را رها کنم. من از پریدن از این کار به آن شغل دیگر خسته شده‌ام. کاش می‌توانستم پول بیشتری به دست بیاورم، اما نمی‌توانم از پس این کار بروم و همه چیز را با یک شرکت جدید شروع کنم؛ و من نمی‌خواهم به مدرسه برگردم و یک حرفه جدید یاد بگیرم. من سخت کار می‌کنم، اما تنها افرادی ثروتمند می‌شوند که صاحبان شرکت هستند. من سخت کار می‌کنم، اما از نظر مالی پیشرفت نمی‌کنم. من باید به بازنشستگی فکر کنم. من نمی‌توانم به این سختی کار کنم. من برای این ریسک خیلی پیر شدم و... . اگر می‌خواهید به پاسخ تمام این پرسش‌هایتان برسید، در زندگی‌تان تغییر و تحولاتی ایجاد کنید و ثروتمند شوید پس کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید را حتماً بخوانید. شما باید سرانجام رؤیای خود را دنبال کنید و به دنبال آن چیزی که همیشه در ذهنتان بوده بروید.

فصل های این کتاب از این قرار هستند: سه ویژگی اساسی کارآفرینی برای موفقیت، تعریف مجدد ریسک، ثروتمندان در مقابل فقرا: هنگام سرمایه‌گذاری در زمان، چرا باید (نباید) از علاقهٔ خود پیروی کنید؟، چرا هر کسب و کاری باید یک مأموریت معنوی داشته باشد؟، قدرت سرمایه‌گذاری در کسب و کار، موفقیت در کارآفرینی و فکر کردن به کسب و کار خود، پنج دلیل برای اثبات اینکه شما هنوز ثروتمند نیستید، ۷ روش هوشمندانه برای گذراندن جمعه سیاه، آزادی مالی شما با نگرش سپاسگزاری شروع می‌شود، هنجارشکنان: تفاوت بین ناسازگاری‌های شرکتی و کارآفرینی.

خواندن کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که می‌خواهند ثروتمند شوند و زندگی شغلی‌شان تغییر کند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید

یک شکست ممکن است یک اشتباه کوچک، یک ناامیدی، یک مشکل یا یک بدبیاری باشد. یک اشتباه به چیزی اشاره می‌کند که شما نمی‌دانید، بنابراین نکته کلیدی این است که بفهمید چه چیزی باید از اشتباهات خود بیاموزید تا دوباره تکرار نشوند.

اگر دور هم بنشینید و برای خود متأسف باشید، دیگران را سرزنش کنید و نگرش منفی داشته باشید، پس هیچ وقت یاد نمی‌گیرید، پولی در نمی‌آورید و رؤیاهای شما برای آزادی مالی دورتر و دورتر می‌شوند. شما باید طرز فکر خود را تغییر دهید تا به اشتباهات خود به عنوان فرصتی برای یادگیری، رشد و موفقیت بیشتر در تمام زمینه‌های زندگی خود نگاه کنید.

وقتی این کار را انجام دادید، درس را می‌گیرید و می‌توانید جلو بروید. البته گفتن این مسئله آسان‌تر از انجام آن است. برای کمک، به ساختار پشتیبانی خود مراجعه کنید، در دفتر خود بنویسید، تحصیلات مالی خود را افزایش دهید و به دنبال اطلاعات و پاسخ باشید. اقدام عملی!

حتی با وجود اینکه تعطیلات شکرگزاری اکنون پشت سر گذاشته شده است، هنوز زمان عالی برای تأمل و تغییر نگرش منفی به نگرش سپاسگزاری است. فهرستی از همه چیزهایی که به خاطر آنها سپاسگزار هستید، از جمله افراد، مکان‌ها، چیزها، سلامتی، درس‌هایی که از اشتباهات خودآموخته‌اید و هر چیز دیگری که می‌توانید به آن فکر کنید، تهیه کنید. به زودی، فهرستی خواهید داشت که به شما کمک می‌کند تا به جلو بروید. مهم‌تر از همه، لیست شما چیزی است که می‌توانید هر روز به عنوان یک تقویت‌کننده مثبت استفاده کنید تا سفر خود را به سمت آزادی مالی کمی هموارتر کنید.


معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

Ranjbar
۱۴۰۰/۱۲/۰۵

عالیه کلا کتابهای رابرت کیوساکی عالی هستن

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۷۵۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان