دانلود و خرید کتاب استراتژی های زندگی برای نوجوانان بو کی اکین اوگونالنا ترجمه مرجان باقرآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی های زندگی برای نوجوانان اثر بو کی اکین اوگونالنا

کتاب استراتژی های زندگی برای نوجوانان

معرفی کتاب استراتژی های زندگی برای نوجوانان

کتاب استراتژی های زندگی برای نوجوانان؛ فرزندپروری مثبت، نکات و درک نوجوانان برای ارتباط بهتر و خانواده شاد نوشتهٔ بو کی اکین اوگونالنا و ترجمهٔ مرجان باقرآبادی است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب استراتژی های زندگی برای نوجوانان

دوران نوجوانی هر کودکی می‌تواند برای والدین و خود کودک دشوار باشد. تغییرات در بدن، افکار، انگیزه‌ها و احساسات آن‌ها پیچیده است، بنابراین مهم است که این انتقال را در زندگی آن‌ها تا حد امکان آسان کنید. تغییر کودک خود که تبدیل به یک نوجوان می‌شود را مانند یک کرم هزارپا که به پیله بزرگسالی وارد می‌شود، ببینید، این سال‌هایی است که به تدریج به بزرگسال جوان تبدیل می‌شود. اگرچه زیبا به نظر می‌رسد و کار طبیعت مادر است، اما اینطور نیست. این سال‌ها حتی برای قوی‌ترین والدین با اراده سخت است.

نوجوانان در سنین سیزده تا نوزده‌سالگی چیزهای زیادی را تجربه خواهند کرد. در این هفت سال نوجوانی، کودک همه چیز را از ابتدا تا تصمیم‌گیری در مورد مسیر شغلی که می‌خواهد دنبال کند و بررسی گزینه‌های تحصیلات تکمیلی در سن بلوغ تجربه می‌کند. بنابراین سال‌های نوجوانی یکی از سیال‌ترین دوران زندگی است، به خصوص در حال حاضر که فناوری در حال تبدیل شدن به پادشاه است.

در این کتاب، جنبه‌های مختلف مرحله گذار از کودک به نوجوان بررسی شده و حتی آینده در بزرگسالی تحلیل می‌شود. این کتاب به شما توصیه نمی‌کند که بیش از حد در زندگی نوجوان خود مداخله کنید (زیرا می‌تواند در ایجاد حس استقلال در آن‌ها مختل‌کننده باشد) اما توصیه می‌کند که احساس قوی فرزندپروری مثبت را تقویت کنید. این مهم است که فرزندتان بداند وقتی در دانش خود شکاف دارد به چه کسی مراجعه کند و حتی مهم‌تر این است که احساس کند می‌تواند در مسائل جدی‌تر به شما اعتماد کند.

فصل‌های این کتاب از این قرار هستند:

فصل اول: استراتژی‌های زندگی برای نوجوانان

فصل دوم: سلامت روان نوجوان

فصل سوم: چگونه می‌توان رفتارهای غیراخلاقی را در بین نوجوانان مهار کرد

فصل چهارم: امید را از دست نده

فصل پنجم: نوجوانان و فناوری

فصل ششم: ارتباط

فصل هفتم: ساختن شخصیت خوب

فصل هشتم: مهارت‌های زندگی که هر نوجوانی باید یاد بگیرد

خواندن کتاب استراتژی های زندگی برای نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام پدران و مادران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب استراتژی های زندگی برای نوجوانان

اگر صریح باشیم، در زندگی، ضرب المثل حکیمانه پشت ضرب‌المثل حکیمانه، آموزه‌های باستانی پس از آموزه‌های باستانی و فقط توصیه‌های کلی زندگی را در بارهای آشغالی خواهید شنید. با این اوصاف، پیامی وجود دارد که ما معتقد بودیم قطعاً باید بشنوید، مربوط به فرزندپروری، و تاکید می‌کند که فقط به دلیل دشواری سفر، به این معنا نیست که در انتهای تونل، نور پرباری وجود ندارد.

یک مرد خردمند یک بار گفت: ما باید ناامیدی محدود را بپذیریم، اما هرگز امید بی‌پایان را از دست ندهیم.

مارتا و کانر مطمئناً در تلاش بودند تا از این نقل قول پیروی کنند وقتی صحبت از پسر چهارده ساله آنها تریستان شد. تریستان قبلاً دانش آموز دبستانی/راهنمایی شیرین و دوستدار ویولا بود که در تیم فوتبال بازی می‌کرد. اما وقتی به دبیرستان رسید، ۱۸۰ نمره کامل گرفت و ارکستر و فوتبال را رها کرد. اگرچه این امر بسیار شدید به نظر می‌رسد، اما این امر برای نوجوان امروزی بسیار رایج است، به خصوص برای نوجوانی که ممکن است خودآگاه باشد و در مورد اینکه چه کسی هستند و چه چیزی می‌خواهد باشد سردرگم است. به یاد داشته باشید، این یک نقطه بسیار دشوار در زندگی یک فرد جوان است.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۵۰۰
تومان