دانلود و خرید کتاب خشم باب وودوارد ترجمه پوریا حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خشم

کتاب خشم نوشتۀ باب وودوارد می‌باشد که پوریا حسنی آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب توسط انتشارات مهراندیش چاپ و در ۵۰۸ صفحه به بازار عرضه شده است. آخرین چاپ آن مربوط به سال ۱۳۹۹ بوده و می‌توان به لحاظ موضوع‌بندی آن را در بخش زندگی‌نامه و خاطرات قرار داد.

درباره کتاب خشم

باب وودوارد، نویسنده این اثر، زاده ۱۹۴۳، روزنامه‌نگار و پژوهشگر برجسته اهل ایالات متحده آمریکا است که شهرت خود را عمدتاً مدیون گزارشی است که منجر به افشای رسوایی واترگیت و استعفای ریچارد نیکسون، سی و هفتمین رئیس‌جمهور آمریکا شد. او متعاقباً این گزارش را به شکل کتابی تحت عنوان تمام مردان رئیس‌جمهور منتشر کرد.

ترامپ پس از کتاب وحشت به وودوارد پیشنهاد می‌دهد تا بتواند در کتابِ بعدیِ او از اقدامات خود دفاع کند و بدین ترتیب وودوارد، طی ۱۸ مصاحبه با دونالد ترامپ، دست به نگارش این کتاب می‌زند. ترامپ، همچنین، برخی از اعضاء هیئت دولت خود را ازجمله جرد کوشنر، میک مولوینی، رابرت‌ اُ برایِن و متیو پوتینگر و کیلی مک‌اننی را موظف می‌کند تا در کتاب خشم مصاحبه‌هایی با باب وودوارد انجام دهند و به تشریح اقدامات خود بپردازد. سایمن اند شوستر ناشر کتاب خشم در قسمت توضیحات این کتاب آورده است: «خشم نتیجۀ صدها ساعت مصاحبۀ دست‌اول، یادداشت‌ها، ایمیل‌ها، خاطرات و اسناد محرمانه است.»

ترامپ، پس از انتشار خشم، آن را محکوم کرد و کتاب را تلاشی جهتِ وارد آوردن «یک ضربۀ سیاسی دیگر» نامید. خشم در گرماگرم رقابت‌های انتخاباتی منتشر شد. خوانندگان و منتقدین استقبال چشمگیری از آن داشتند و تا به امروز - شش هفته پس از انتشار کتاب و اتمام انتخابات ۲۰۲۰ ریاست‌جمهوری آمریکا - پرخواننده‌ترین کتاب لیست آمازون است.

خواندن کتاب خشم را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های سیاسی و زندگی‌نامه بزرگان دنیای سیاست می‌توانند از خواندن این کتاب لذت ببرند.

درباره باب وودوارد

باب وودوارد در سال ۱۹۴۳ متولد شده است. او یک خبرنگار اهل ایالات متحده آمریکا است. او و کارل برنستین دو خبرنگار واشینگتن پست نقش اصلی در فاش شدن رسوایی واترگیت و استعفای نیکسون رئیس‌جمهور آمریکا داشتند. این گزارش با نام تمام مردان رئیس‌جمهور منتشر شد.

کتاب دیگر وودوارد با عنوان ترس: ترامپ در کاخ سفید در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ منتشر شد که نگاهی ترسناک به کاخ سفید ترامپ دارد.

بخش‌هایی از کتاب خشم

اما متیس راغب بود با ترامپ صحبت کند، و موافقت کرد به شرق پرواز کند. می‌خواست ترامپ را قانع کند تا مواضع خود در مورد ناتو او شکنجه را تغییر دهد. ترامپ اتحاد نظامی را «منسوخ» خوانده بود و قول داده بود «تکنیک‌های پیشرفته بازجویی» بر روی تروریست‌های مشکوک را که باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا ممنوع کرده بود، بازگرداند. متیس فکر می‌کرد ترامپ در هر دو مورد اشتباه می‌کند.

یک چیز در ذهن متیس شفاف بود: آن شغل را نمی‌خواست. متیس عشق بی‌حدوحصری به نیروی دریایی داشت، اما نه به واشنگتن، دی. سی. متیس از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در فرماندهی مرکزی ایالات متحده، معروف به سنت کامه، فرمانده بود و جنگ‌های عراق و افغانستان را نظارت می‌کرد. اوباما او را هنگام توافق هسته‌ای با ایران به علت رفتار خشنش اخراج کرد.

اندکی پس از رسیدن به کلوپ گلف ترامپ در بدمینستر، نیوجرسی، در روز شنبه، ۱۹ نوامبر، متیس به یک جلسه غیررسمی، دور یک میز، با حضور ترامپ، پنس، استراتژیست ارشد، استیو بننه، ایوانکا ترامپ و داماد ترامپ، جرد کوشیر، برده شد.

نظرات کاربران

farnaz3000
۱۴۰۲/۰۱/۰۲

قیمت چاپی نود و هشت هزار تومن و قیمت دیجیتالی اینجا نود هزار تومن؟ هرجوری حساب میکنم منطقی نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۸ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۸ صفحه

قیمت:
۱۲۵,۰۰۰
تومان