دانلود و خرید کتاب آموزش مدیریت زمان به نوجوان الهام اشتری‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش مدیریت زمان به نوجوان اثر الهام اشتری‌نژاد

کتاب آموزش مدیریت زمان به نوجوان

انتشارات:نشر بید
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش مدیریت زمان به نوجوان

کتاب آموزش مدیریت زمان به نوجوان، دستورالعمل تنظیم و مدیریت زمان برای نوجوانان است که به قلم الهام اشتری نژاد نوشته شده است و نشر بید آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش مدیریت زمان به نوجوان

در این کتاب نویسنده به زبان شاده و با ارائه دستورالعمل هایی کاربردی به کمک والدین آمده و آنها را برای مدیریت زمان و وقت فرزندانشان یاری می‌کند. 

همان‌گونه که مولف در مقدمه کتاب عنوان کرده است امروزه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های والدین، کاهش میزانِ اتلاف وقتِ نوجوانشان است. نوجوانان نیز با قدم گذاشتن به مرحلهٔ جدیدی از زندگی خود، با امواج متلاطمی از تغییرات فیزیکی و روانی روبه‌رو می‌شوند. به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از این تلاطم، نیازمند ابزارهایی است که از مهم‌ترین آن‌ها مدیریت زمان است. در کتاب مذکور به آموزش برنامه‌ای متفاوت در راستایِ مدیریت زمانِ یک نوجوان با توجه به غلیان هیجانات در دورهٔ حساسِ زندگی وی، به زبانی کاملاً ساده و روان پرداخته‌شده است.

آموزش مهارتِ مدیریتِ زمان به یک نوجوان، به‌منزلۀ شخم زدن یک زمین و فراهم نمودنِ بستری مناسب برای کاشتِ بذرهای موفقیت و برداشت منظم آن‌ها با سوددهی فوق‌العاده است.

نظمِ برنامهٔ روزانه، نظمِ ذهنی را به دنبال دارد و نتیجهٔ مهم این فرایند برای نوجوان، داشتنِ ذهنی آرام است. این کتاب به شما کمک می‌کند درست تصمیم بگیرید و فرزندتان را برای آینده‌ای روشن آماده کنید. 

خواندن کتاب آموزش مدیریت زمان به نوجوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و مربیانی که با نوجوانان سروکار دارند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب آموزش مدیریت زمان به نوجوان

مدرسه رفتن، کلاس موسیقی، کلاس باله، ورزش، انجام تکالیف، غذا خوردن، خوابیدن، بازی کردن، این فعالیت‌ها، هرکدام یک «برنامه» است.

برنامه‌ای که یک روز و یک هفته و یک سال و تمام عمر آدمی را در برمی‌گیرد و منطبق بر سن و نیاز و خواسته‌های افراد، از شکلی به شکل دیگر تغییر می‌کند. چگونگی اجرای برنامه‌ها و کسب رضایتی توأم با طعم موفقیت و شادی از این برنامه‌ها، نیازمند تدوینِ یک برنامه‌ریزی مناسب و درخورِ سن و شرایط نوجوان است.

برنامه‌ریزی تنها مختص بزرگ‌ترها و مدیران و متخصصان و مهندسان نیست، بلکه هر انسان باذکاوتی فردای خود را از شب قبل برنامه‌ریزی می‌کند تا بهترین استفاده را از ساعت‌ها و ثانیه‌های در اختیار خود داشته باشد.

◄ برنامه‌ریزی یک هنر است.

◄ یک هنر برای دستیابی به اهداف توأم با آرامش و شادی.

◄ برنامه ریزی از ارکان اساسی نظم است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹ صفحه

قیمت:
۲۵,۲۰۰
تومان