دانلود و خرید کتاب آنچه دختران نوجوان باید بدانند و بگویند پتی کولی کریسول ترجمه فاطمه باقریان شامیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنچه دختران نوجوان باید بدانند و بگویند اثر پتی کولی کریسول

کتاب آنچه دختران نوجوان باید بدانند و بگویند

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:
۳.۷از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آنچه دختران نوجوان باید بدانند و بگویند

کتاب آنچه دختران نوجوان باید بدانند و بگویند، نوشته پتی کولی کریسول و ترجمه فاطمه باقریان شامیر، اثری جالب برای دختران نوجوان است که به آن‌ها کمک می‌کند تا اعتماد به نفسشان را افزایش دهند. 

درباره‌ی کتاب آنچه دختران نوجوان باید بدانند و بگویند

آنچه دختران نوجوان باید بدانند و بگویند، شامل بیش از دویست نکته، تکنیک، مثال‌های کاربردی و آموزنده است. تکنیک‌هایی که به تمام دختران نوجوان کمک می‌کند تا بتوانند خود را با شرایط مختلف زندگی تطبیق دهند. ارتباطات عمیق خود را با دوستان و اعضای خانواده‌شان بهبود بخشند و در راستای پیشرفت ارتباط کلامی اقدام کنند. 

پتی کولی کریسول در کتاب آنچه دختران نوجوان باید بدانند و بگویند درباره‌ی موضوعات متفاوتی مانند ناراحتی‌ها، ارتباطات دوستانه، مسائل و مشکلاتی که ممکن است در مدرسه با آن‌ها روبه‌رو شویم، لحظات اندوهناک زندگی، طلاق، از دست دادن عزیزان و ... صحبت کرده است. 

کتاب آنچه دختران نوجوان باید بدانند و بگویند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب آنچه دختران نوجوان باید بدانند و بگویند را به دختران نوجوانی که می‌شناسید هدیه بدهید. مربیان، والدین و کسانی که با گروه سنی نوجوان کار می‌کنند نیز می‌توانند از محتوای کتاب آنچه دختران نوجوان باید بدانند و بگویند استفاده کنند. 

بخشی از کتاب آنچه دختران نوجوان باید بدانند و بگویند

یکی از بهترین راه‌های شروع مکالمه تحسین کردن شخص مقابل می‌باشد این عمل یکی از شیرین‌ترین شیوه‌های برقراری ارتباط و تبادل دیدگاه می‌باشد. زمانی که شخص مورد تحسین قرار می‌دهیم نکات زیر را در نظر بگیرید.

- از ته قلب افراد را مورد تحسین قرار دهیم. به جای اینکه بگویید: من سخنرانی شما را دوست دارم. بهتر است، بگویید: سخنرانی شما فوق العاده بود و توجه مرا به خود جلب کرد. شما سخنران خیلی خوبی هستید.

- وقتی می‌خواهید شخص را تحسین کنید به جزئیات که واقعاً باعث جلب توجه شما شده است اشاره کنید. به جای اینکه بگویید: چه شعر زیبایی! بهتر است، بگویید: چه شعر زیبایی! متن شعر به سبک هایکو را دوست دارم. بته خصتوص آن قسمت شعر مربوط به غذاهای ژاپنی.

- از کلمات اما و ولی در تشویق ها استفاده نکنید. بهتر است از مقایسه کردن درحین تمجید کردن بپرهیزد.

به جای اینکه بگویید: مهمانی شما عالی و سرگرم کننده بود اما مهمانی خواهرم بهتر بود. بهتر است، بگویید: مهمانی خانه شما بی نظیر بود.

هنگامی که دیگران را تحسین و تمجید میکنید انتظار نداشته باشید که دیگران هم متقابلًا حتماً از شما تعریف کنند

نظرات کاربران

شهرزاد بانو😇
۱۴۰۰/۰۲/۲۸

کتابی زیبا و اموزنده برای دخترای نوجوون هم سن و سال خودم ، بخونین خیلی خوبه. ممنون از معلم خوبم خانم باقریان شامیر بایت ترجمه این کتاب زیبا و تشکر بی نهایت از طاقچه...

baran
۱۴۰۰/۰۵/۱۳

کتاب کاملا صحیحی هست. دختری مودب باش و حرف رو جای مناسب بزن زمان خواندن کتاب حس خیلی خوبی داشتم و منتظر کلمات جدید بودم 👑

Sahl:)
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

عالیی کلی چیز یاد گرفتمم ممنون

کاربر ۲۷۷۳۶۵۹
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

باتشکر من خیلی چیز یاد گرفتم

کاربر 7917529
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

کتاب عالی و خوبی بود

چجوری دانلود کنم
۱۴۰۱/۰۳/۲۹

چجوری دانلود کنم

pari
۱۴۰۰/۰۸/۰۷

عالیه من کلی چیز یاد گرفتم

R
۱۳۹۹/۰۸/۲۵

خوشم نیومد نا واضح بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۲۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۹۲۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان