دانلود و خرید کتاب از هستی بخواهید مایکل ساموئلز ترجمه هستی تاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از هستی بخواهید اثر مایکل ساموئلز

کتاب از هستی بخواهید

امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از هستی بخواهید

کتاب از هستی بخواهید نوشتۀ مایکل ساموئلز و ترجمۀ هستی تاری است. این کتاب را مؤسسه انتشاراتی فلسفه منتشر کرده است. این اثر کم‌حجم و خوش‌خوان، راهکارهایی سودمند را به شما جهت رسیدن به خواسته‌هایتان ارائه می‌دهد.

درباره کتاب از هستی بخواهید

«از هستی بخواهید» کتابی نیست که مانند ایده‌های نامفهوم جنبش‌های عصر جدید پر از وعده‌های پوچ و توخالی باشد. وقتی این کتاب را می‌خوانید، فرشتگان شما را لمس نمی‌کنند و بالای سرتان پَر نمی‌زنند. این کتاب، کتابی نیست که انجمن‌های پسران میلیارد دلاری، نسل‌ها آن را دست‌به‌دست کرده باشند. در کتابخانۀ مدارس نمونه دولتی خاک نمی‌خورد و رئیس‌جمهورها و مدیرعاملان ۵۰۰ شرکت برتر سال، آن را نخوانده‌اند.

نمی‌خواهم تمرین‌های غیرمعمول و تشریفات خسته‌کننده انجام دهید. خبری از مجرایابی چاکراهای داخلی بدن یا پوشیدن لباسی مانند لباس «برادر تاک» نیست.

«از هستی بخواهید»، راهنمای واقع‌بینانۀ رشد شخصی است. سفری که آغاز می‌کنید، مستلزم برنامه‌ای برای رشد و خودسازی است که به شما در ساختن آینده‌ای مطلوب کمک می‌کند.

من حکیم نیستم که شما را موعظه کنم؛ اما تکنیک‌هایی را به شما معرفی می‌کنم که به‌وضوح برای من کارکرده و قطعاً برای شما هم مفید خواهد بود. شما می‌توانید هر چیزی در این جهان داشته باشید. هرآنچه آرزو می‌کنید، تمامش در اطراف شماست. شما فقط باید یاد بگیرید آن را با روش درستی درخواست کنید.

من در زندگی فضیلت‌هایی مثل سلامتی، پول، عشق و موفقیت‌های تجاری خوب به دست آورده‌ام؛ زیرا از طرز فکر افراد موفق پیروی کرده‌ام. موفقیت، نشانه‌هایی در مسیر زندگی‌ام داشت؛ اما باید ذهنم را باز می‌کردم تا این علائم را پیدا کنم. صدها کتاب در زمینۀ خودسازی، معنویت و متافیزیک خواندم تا بالاخره لحظاتی در زندگی به خودم گفت: «آها! که این‌طور!» البته خواندن برخی کتاب‌ها هم اتلاف وقت بود.

خواندن کتاب از هستی بخواهید را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر از مطالعه کتاب‌های خودسازی و بهبود سبک زندگی لذت می‌برید، کتاب از هستی بخواهید را به شما توصیه می‌کنیم.

درباره مایکل ساموئلس

مایکل ساموئلس با داشتن مدرک زبان انگلیسی، درجه دوم مالی و فوق‌لیسانس مدیریت بازرگانی، همه چیز را به زندگی خود جذب کرده است زیرا از افراد موفق و ایدئولوژی‌های فکری آنها پیروی می‌کرد.

اولین کتاب او "فقط از جهان بخواهید" در رتبه چهارم جهان تحت عنوان Spiritual در آمازون قرار دارد و بیش از ۱۰۰۰۰۰ نسخه فروخته است. دومین کتاب او "The Universe-ity" برنده بهترین کتاب خودیاری برای جایزه‌های انتخاب ربکا در سال ۲۰۱۳ شد. مایکل به همراه همسر و دو فرزندش در نیویورک زندگی می‌کند.

بخش‌هایی از کتاب از هستی بخواهید

صراحتاً می‌گویم که من با این نگرش ذهنی مثبت به دنیا نیامده‌ام؛ بلکه این باورها را آموخته‌ام. در اصل باور داشتم که وجود ما روی زمین، فقط مانند چرخش طاس تصادفی است. احساس می‌کردم آدم‌ها بدون این‌که درسی از آنها بگیرم، وارد زندگی‌ام می‌شوند و می‌روند. تصور می‌کردم چیزی که آن را نمی‌بینم، وجود ندارد.

مصاحبۀ افراد ثروتمند یا مشهور را که دربارۀ دنیای خود صحبت می‌کردند، می‌شنیدم. هرچند صدای آنها به گوشم می‌رسید، اما پیام نهفتۀ حرفشان را درک نمی‌کردم و هرکسی را که با معنویت ارتباطی داشت، دیوانه فرض می‌کردم.

روزی برنامه‌ای دربارۀ بیوگرافی یک کمدین معروف تماشا می‌کردم. او می‌گفت که در مراسم خاک‌سپاری پدرش، چکی به مبلغ بیست میلیون دلار امضا کرده و با پدرش به خاک سپرده است. قصدش این بوده که روزی این مبلغ را به دست آورد. بعدها او بهترین فیلم‌های کمدی را ساخت و از هرکدام بیست میلیون دلار درآمد کسب کرد؛ اما من معتقد بودم که این فقط شانس محض بوده است.

روزنامه‌نگاری در مصاحبه با یک بازیگر و رَپِر معروف پرسید که چگونه در سنین جوانی به این شهرت رسیده و با یکی از مشهورترین خوانندگان پاپ جهان ازدواج کرده است. او به‌سادگی پاسخ داد: «من از جهانِ هستی خواستم». آن لحظه هم فکر کردم که این هم فقط مولتی میلیونر ساده‌لوح دیگری است که در زمان و مکان مناسب بوده است. واقعاً فکر می‌کردم این افراد عقلشان را ازدست‌داده‌اند. آنها، اگر نه صدها میلیون دلار، ولی چندین میلیون دلار می‌ارزیدند. پروازهای شخصی داشتند و در هتل‌های مجلل اقامت می‌کردند. در خانه‌های چندمیلیون‌دلاری زندگی می‌کردند و می‌توانستند هر موقع از سال هرجایی که دلشان می‌خواهد، بروند و غذا بخورند.

نظرات کاربران

عبدالهی (یعنی بنده ی خدا)
۱۴۰۱/۰۳/۱۴

متن چاپی رو خوندم‌ شاید به کتاب راز راندا برن و معجزه ی شکرگزاری نزدیک باشه مهم ترین مسئله برای انتخاب این کتاب این هست که راهکار گرفتن چیزهایی رو نشون میده که شاید آرزوهای غیرممکن محسوب بشن اما تمام این موارد

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

حجم

۵۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان