دانلود و خرید کتاب دفتر تنهایی سیده اسماء طباطبایی یگانه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دفتر تنهایی اثر سیده اسماء طباطبایی یگانه

کتاب دفتر تنهایی

معرفی کتاب دفتر تنهایی

کتاب دفتر تنهایی نوشته سیده اسماء طباطبایی یگانه است. این کتاب را انتشارات زمزمه‌های روشن برای تمام علاقه‌مندان به شعر معاصر منتشر کرده است.

درباره کتاب دفتر تنهایی

شعر یکی از راه‌های انتقال احساسات است. شاعر برای بیان حقیقت احساسات و عواطفش به زبانی نیاز دارد که او را از سردی مکالمه روزمره دور کند و بتواند با آن خیالش را معنا کند و شعر همین زبان است. با شعر از زندگی ماشینی و شلوغ روزمره فاصله می‌گیرید و گمشده وجودتان را پیدا می‌کنید. این احساس گمشده عشق، دلتنگی، دوری و تنهایی و چیزهای دیگری است که قرن‌ها شاعران در شعرشان بازگو کرده‌اند.

شعر معاصر در بند وزن و قافیه نیست و زبان انسان معاصر است. انسان معاصری که احساساتش را فراموش کرده‌ است و به زمانی برای استراحت روحش نیاز دارد. شاعر در این کتاب با احساسات خالصش شما را از زندگی روزمره دور می‌کند و کمک می‌کند خودتان را بهتر بشناسید. این کتاب زبانی روان و ساده دارد و آیینه‌ای از طبیعتی است که شاید بشر امروز فرصت نداشته باشد با آن خلوت کند. نویسنده به زبان فارسی مسلط است و از این توانایی برای درک حس مشترک انسانی استفاده کرده است.

خواندن کتاب  دفتر تنهایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شعر معاصر پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر ۳۸۹۴۹۵۰
۱۴۰۰/۱۰/۱۹

این کتاب یه دلنوشته عاشقانه وازروی دلتنگی یه آدم تنهانوشته شده که خیلی ساده وبامعنی نوشته شده به دل میشینه حتمآ بخوانیدش

کرم کتاب
۱۴۰۲/۰۲/۳۱

شعر خالی از آرایه های ادبی هست خواندن ان ها لذت کمی داره و اشعار (اگر بشه به اون ها شعر گفت) ناپخته هستند. البته من فقط نمونه رو خوندم شاید جلوتر اشعار بهتری باشن ولی شعر های حامد عسگری،

- بیشتر
کاربر ۴۰۳۱۰۵۹
۱۴۰۰/۱۰/۳۰

کتاب خوبیه به همه پیشنهاد میکنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۴۹۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان