دانلود و خرید کتاب باور، سکان زندگی اعظم قوشه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باور، سکان زندگی اثر اعظم قوشه

کتاب باور، سکان زندگی

معرفی کتاب باور، سکان زندگی

کتاب باور، سکان زندگی نوشتۀ اعظم قوشه است. این کتاب را انتشارات امید کویر منتشر کرده است.

درباره کتاب باور، سکان زندگی

شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بارهاوبارها به اهداف و آرزوهایی اندیشیده‌اید و برای رسیدن به آن‌ها برنامه‌ریزی کرده و گاهی تلاش‌های زیادی انجام داده‌اید، اما آن اتفاق و هدفی که مدنظر داشتید، محقق نشده و یا در میانه راه بنا به دلایلی از ادامه مسیر دست کشیده‌اید. یا با این‌گونه سؤال‌ها در ذهن خود بسیار مواجه شده‌اید که چرا موفقیت خیلی از افراد به‌آسانی محقق می‌شود و برای خیلی‌ها هرگز اتفاق نمی‌افتد و یا در اصطلاح عامیانه‌تر، چه می‌شود که می‌شود و چه می‌شود که هر کاری می‌کنیم، نمی‌شود که نمی‌شود و یا سؤال‌های دیگری مانند این سؤال‌ها: علت رشد یا عدم رشد و موفقیت یا عدم موفقیت تا چه حد به محیط بیرونی و شرایط ما بستگی دارد و نقش ما در این میان چگونه است؟ - چگونه می‌توانم فاصله خود تا موفقیت را به حداقل برسانم و شاه‌کلید رسیدن به موفقیت چیست؟ - سوخت واقعی ما در مسیر موفقیت چیست؟ - چگونه می‌توانم در مسیر پر پیچ‌وخم هدف ثابت‌قدم بمانم؟ - چگونه می‌توانم دستاوردهای بهتری داشته باشم؟ پاسخ به سؤال‌هایی ازاین‌قبیل، در این کتاب در قالب مقوله‌ای به نام «ایمان و باور» بررسی و به‌تفصیل به آن اشاره شده است.

خواندن کتاب باور، سکان زندگی را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم؟

تمام تلاش نویسنده بر این بوده که این کتاب به بیانی شیوا و قابل‌فهم برای همه افراد در همه گروه‌های سنی و رده‌های مختلف تحصیلی به نگارش در آید و امید که با مطالعه این کتاب فصلی جدید و زیبا در زندگی شما گشوده شود و نتایج و دستاوردهای خوبی را برایتان به ارمغان آورد.

بخش‌هایی از کتاب باور، سکان زندگی

در ابتدا لازم است تعریفی از اصطلاح ایمان و باور داشته باشیم چرا که بارهاوبارها این لغات را شنیده‌ایم اما معانی واقعی آنها را درک نکرده‌ایم. می‌توان ایمان و باور را در قالب یک نیرو تعریف کرد، نیرویی که همه تصمیمات شما را کنترل می‌کند و در هر یک از لحظات زندگی بر افکار شما اثر می‌گذارد. همه کارهایی که می‌کنید یا نمی‌کنید، ناشی از این نیرو است. احساسی که نسبت به هر یک از وقایع زندگی خود دارید، از این نیرو ناشی می‌شود و آن نیرو همان نیروی باور و ایمان و اعتقاد است. باور به زبان ساده همان ذهن شما در ضمیر ناخودآگاهتان است که لحظه‌لحظه افکار شما را به طور نامحسوس تحت‌الشعاع ادراک خود قرار می‌دهد. به بیانی دیگر، باور مجموعه‌ای از دیده‌ها، شنیده‌ها و گفته‌هایی است که توسط ما درک و پذیرش شده‌اند. دیده‌ها مانند اتفاقات، رویدادها، عکس‌العمل‌ها و شنیده‌ها مانند مجموعه مکالمات، روایات، داستان‌ها و ضرب‌المثل‌ها و تجارب مثبت و منفی افراد و گفته‌ها هم شامل مجموعه مطالبی است که توسط ما جهت تصدیق یا رد کردن یک امر بیان می‌شوند. در واقع، باورها و اعتقادات ما فرماندهی مغز و کائنات (هر ابزار و هر چیز غیر از من و خدا) پیرامون ما را بر عهده دارند و این باورهای ماست که کیفیت افکار و احساسات ما را مشخص می‌کند. ایمان نیز به‌گونه‌ای همان اراده و شجاعت و جسارت در حرکت و عمل است. به هر اندازه‌ای که باور شما در ارتباط با موضوعی قدرتمندتر باشد، ایمان شما نیز تقویت می‌گردد. در واقع، میزان ایمان ارتباط مستقیمی با باورهای شما دارد. ایمان که همان اراده و جسارت در عمل است، زمانی نمودار می‌شود و قدرت شگفت‌انگیز خود را نمایش می‌دهد که در وهله اول، باور الهام‌بخش و محرک آن توسط شما و در ذهنتان ایجاد شده باشد. یعنی وقتی باوری داریم، چه درست و چه غلط، حتماً وقایع بیرونی ما مطابق با آن شکل می‌گیرند و با آن هماهنگ می‌شوند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۴۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۲۴,۵۰۰
تومان