دانلود و خرید کتاب ایمنی فضاها و تجهیزات ورزشی مدارس علیرضا فارسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایمنی فضاها و تجهیزات ورزشی مدارس اثر علیرضا فارسی

کتاب ایمنی فضاها و تجهیزات ورزشی مدارس

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ایمنی فضاها و تجهیزات ورزشی مدارس

کتاب ایمنی فضاها و تجهیزات ورزشی مدارس نوشته علیرضا فارسی و سیدحجت زمانی ثانی یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه شهیدبهشتی برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است.

دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی ایران است که از سال ۱۳۳۸ به عنوان یکی از مراکز علمی معتبر فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه ۱۹ دانشکده، ۳ پردیس و ۱۶ پژوهشکده و مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی دارد.

انتشارات دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی سابق) با نام اداره انتشارات در سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را آغاز کرد، این مجموعه از سال ۱۳۵۳ مرکز فروش کتاب خود را هم در دانشگاه تاسیس کرد.

دکتر علی آموزش اولین مدیر این انشارات بود. این انتشارات سال ۱۳۵۴ با نام «دفتر انتشارات و تامین منابع درسی» فعالیت خود را به‌طور مستقل از اداره روابط عمومی دانشگاه گسترش داد.

فعالیت رسمی و سازمان یافته انتشارات و چاپخانه از سال ۱۳۵۹ با مدیریت دکتر رضا شعبانی شروع شد و بعد از چندین مرحله تغییر در سیستم، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی در حال حاضر در زمینه چاپ و نشر آثار دانشگاهی و پژوهشی و مجلات بسیار توانمند است و آثار ارزشمندی در اختیار دانشجویان، اساتید و پژوهشگران قرار می‌دهد.

کتاب‌های انتشارات دانشگاه شهید بهشتی زیر نظر اساتید و متخصصین هر رشته منتشر می‌شوند و بهترین و جامع‌ترین اطلاعات را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند تا هم دانشجویان این دانشگاه و هم دانشجویان دانشگاه‌های دیگر و علاقه‌مندان بتوانند به راحتی به کتاب‌های مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

درباره کتاب ایمنی فضاها و تجهیزات ورزشی مدارس

فکر ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی برای اجرای انواع فعالیت‌های نظامی و ورزشی از قدیم‌الایام وجود داشته است و ملل مختلف با آگاهی از نتایج مثبت فعالیت‌ها و حرکات ورزشی چه به منظور مقابله با دشمنان و دفاع از خود و چه به منظور کسب سلامتی و تناسب اندام، تلاش مستمری را برای احداث فضاها و مجموعه‌های ورزشی آغاز کرده‌اند.

رشد فزاینده ورزش در دو دهه اخیر آن را به صنعتی فعال در قرن حاضر تبدیل کرده است، چنانکه در میان علوم مخـتلف تربیت بدنی و علوم ورزشی طی سال‌های اخیـر در عرصـه علم و دانـش دستخوش تحولات چشمگیری قرار گرفته است. در این بین، جامعه ورزشی ایران در دو دهه اخیر به‌‌رغم کاستی‌های مدیریتی، از حیث سخت‌افزاری و توسعه امکانات رشد نسبتاً خوبی داشته است؛ ولی به نظر می‌رسد از جهت استلزامات حقوقی، امنیتی و مدنی آموزش‌های لازم را نداشته است. 

در این خصوص می‌توان گفت، اگرچه رفتارهای فرهنگی در بین ملل مختلف متفاوت بوده است، داشتن مشترکات از یک سو و پدیده و جهانی‌شدن از سوی دیگر میزان تأثیرپذیری و تبادل فرهنگ و تجربه را تسهیل می‌کند؛ بنابراین ما می‌توانیم با استفاده از اطلاعات جهانی ورزش در همه قسمت‌های ورزشی کشور به ویژه اداره ورزشگاه‌‌ها، مجموعه‌ها، سالن‌های ورزشی و حتی فضاهای ورزشی مدارس راهکارهای لازم را اجرا کنیم؛ بر همین اساس، در‌نظر‌گرفتن راهکارهای مدیریتی مناسب برای ایجاد فضای پربار ورزشی در مدارس کشور هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ عملی ضروری به نظر می‌رسد و کتاب ایمنی فضاها و تجهیزات ورزشی مدارس به همین موضوع می‌پردازد.

خواندن کتاب ایمنی فضاها و تجهیزات ورزشی مدارس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان رشته تربیت‌بدنی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۷۲,۸۰۰
تومان