دانلود و خرید کتاب مدیریت مالی، مدیریت خلق ارزش؛ جلد اول گابریل ا. هاواوینی ترجمه محمداسماعیل فدائی نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مدیریت مالی، مدیریت خلق ارزش؛ جلد اول

کتاب مدیریت مالی، مدیریت خلق ارزش؛ جلد اول نوشته کابریل ا. هاواوینی و کلود ویاله است که با ترجمه محمداسماعیل فدائی‌نژاد و سیدجلال صادقی شریف، برای مدیران اجرایی منتشر شده است.

درباره کتاب مدیریت مالی، مدیریت خلق ارزش؛ جلد اول

این کتاب درباره اصولی بحث می‌کند که به افزایش ثروت سهام‌داران منتهی می‌شود. شکاف بین اصول حسابداری، مدیریت مالی و مدیریت مالی پیشرفته را برای مدیران غیرمالی پر می‌کند. این کتاب برای تدریس در دوره‌های MBA رشته‌ای مالی و غیرمالی، محتوای مناسبی در اختیار اساتید قرار می‌دهد.

با گسترش بازارهای مالی، در سال‌های اخیر، نیاز مدیران به دانش مالی به طور گسترده‌ای افزایش‌یافته است. کتاب حاضر در دو جلد به تشریح مسائل مالی از دیدگاه مدیریتی پرداخته است و مطالب پیچیده مدیریت مالی را به زبانی ساده برای مدیران بیان می‌کند.

این کتاب، شاید همان گمشده مدیران اجرایی باشد؛ کتابی که مفاهیم و اصول مدیریت مالی از جمله تجزیه‌وتحلیل صورت‌های مالی را با زبانی علمی اما ساده‌تر از زبان تخصصی علوم مالی، تشریح می‌کند. کتاب، این اصول، مفاهیم و تکنیک‌ها را با رویکرد خلق ارزش برای شرکت‌ها مطرح می‌کند، یعنی به مدیران اجرایی کمک می‌کند تا صاحب بینش و بصیرتی نو در حوزه‌های مالی شوند و بتوانند تصمیمات مالی خود را بر ارزش‌آفرینی برای شرکت متمرکز کنند.

مدیریت مالی یکی از حوزه‌های اصلی و جذاب مدیریت است و ب ه همین خاطر اکثر مدیران اجرایی مایل به درک ابعاد مختلف این دانش هستند. بسیاری از کتاب‌هایی که در این زمینه نگاشته شده‌اند، برای مدیران اجرایی ساده و یا بیش از اندازه غیرقابل‌فهم‌اند. در این کتاب، سعی نویسندگان بر این بوده است تا مفاهیم پیچیده مالی را به‌گونه‌ای مطرح نمایند که مخاطبین غیرمالی نیز برداشت‌های صحیحی در جهت تصمیم‌گیری‌های مالی داشته باشند.

کتاب حاضر بر اساس اصول مدرن مدیریت مالی طراحی شده است. اگرچه با تجزیه‌وتحلیل وقایع مالی کار دنبال می‌شود اما سعی بر این بوده است تا از ارائه فرمول‌های ریاضی پیچیده که مستقیما در تصمیم‌گیری‌ها تاثیری ندارند خودداری شود.

در بخش‌هایی که فرمول‌های خاصی مورد نیاز بوده‌اند، به دانش و بینش لازم برای استفاده از آنها اشاره کافی شده است. استنتاج ریاضی فرمول‌های مورد استفاده در پیوست‌های انتهای هر فصل آمده است. به‌خاطر داشته باشید مدیران اجرایی اغلب برای حل مسائل مالی، از طریق چشم‌انداز حسابداری مالی اقدام می‌کنند؛ بنابراین، در شروع کار، نیاز است که سیستم حسابداری مالی موردبحث و بررسی قرارگیرد.

اکثر فصل‌های کتاب جامع و بی‌نیاز از اطلاعات شخصی است. می‌توانید از این کتاب به‌عنوان یک مجموعه و یا از بخش‌های مختلف به عنوان منبع استفاده کنید. در فصول مختلف همواره از اطلاعات چند شرکت خاص استفاده شده است.

برای خودآزمایی مطالبی که خوانده‌اید، در پایان هر فصل تعدادی مسئله مطرح شده است. شما با حل مسائل و مقایسه جواب‌های خودتان با جواب‌های داده شده در انتهای کتاب میزان درک و برداشت خود را آزمایش خواهید کرد.

اگر شما با مدیریت مالی و حسابداری مالی آشنا نیستید، باید از فصل اول شروع به خواندن کنید. این فصل به شما کمک می‌کند تا مفاهیم اولیه و اصلی مدیریت مالی شرکت‌ها‌ و ارتباط منطقی بین موضوع‌های مطرح شده را درک نمایید. همچنین این فصل به‌صورت خودآموز طراحی شده و خواندن آن سبب خواهد شد تا سایر فصول را بهتر و راحت‌تر ادامه دهید.

خواندن کتاب مدیریت مالی، مدیریت خلق ارزش؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران اجرایی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان