دانلود و خرید کتاب اصول استخراج ارز دیجیتال (از مبتدی تا پیشرفته) بهناز صیامی اوجور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول استخراج ارز دیجیتال (از مبتدی تا پیشرفته) اثر بهناز صیامی اوجور

کتاب اصول استخراج ارز دیجیتال (از مبتدی تا پیشرفته)

انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۲.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اصول استخراج ارز دیجیتال (از مبتدی تا پیشرفته)

کتاب اصول استخراج ارز دیجیتال (از مبتدی تا پیشرفته) نوشته بهناز صیامی اوجور است. این کتاب را نشر عطران برای تمام علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال منتشر کرده است. 

درباره کتاب اصول استخراج ارز دیجیتال (از مبتدی تا پیشرفته)

صرافی ارز دیجیتال مکانی است که در آن می‌توانید ارز دیجیتال خرید و فروش کنید و به معامله ارزهای دیجیتال بپردازید. صرافی‌ها یک پلتفرم آنلاین هستند که رایج‌ترین روش برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به حساب می ‌یند.

در صرافی‌ها شما می‌توانید ارزهای دیجیتال را به صورت جفت ارز معامله و مبادله کنید به عنوان مثال شما می‌توانید جفت ارز بیت کوین/ اتریوم (BTC/ETH) را با یکدیگر معامله کنید. خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت این جفت ارزها امکان پذیر است. در واقع این اکسچنج‌ها یک بازار آنلاین برای کل شبکه ارزهای دیجیتال هستند.

اکسچنج (Exchange) در زبان انگلیسی به معنای مبادله و معامله و همچنین صرافی است و به همین دلیل با ورود ارزهای دیجیتال به ایران ابتدا به صرافی ارز دیجیتال در ایران اکسچنج می‌گفتند و تا مدت‌ها با این نام شناخته می‌شد. کم‌کم با جا افتادن کلمه صرافی استفاده از این لغت نیز بیشتر شد و در حال حاضر اکثرا با نام صرافی ارز دیجیتال آنها را می‌شناسند. این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید درک کاملی از ارز‌های دیجیتال و روش خرید و فروش آن‌ها داشته باشید. با کتاب اصول استخراج ارز دیجیتال (از مبتدی تا پیشرفته) می‌توانید به راحتی در این مسیر قدم بردارید.

خواندن کتاب اصول استخراج ارز دیجیتال (از مبتدی تا پیشرفته) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر کتابی برای آشنایی با ارز دیجیتال است و بنابراین آن را به تمام علاقه‌مندان به خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب اصول استخراج ارز دیجیتال (از مبتدی تا پیشرفته)

ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال

صرافی‌ها ویژگی های زیادی را برای معامله‌کنندگان ارز دیجیتال ارائه می‌دهند. برای استفاده از خدمات این پلتفرم‌های آنلاین شما ابتدا باید در آنها ثبت نام کنید. صرافی ارز دیجیتال برای کسانی که در این پلتفرم‌ها ثبت نام و احراز هویت (2FA) می‌کنند قابلیت‌های زیادی را فراهم می‌کنند. یک صرافی می‌تواند به عنوان کیف پول برای دارایی‌های ارز دیجیتال عمل کنند. هر صرافی کیف پول خود را دارد که با ثبت نام در آنها کیف پول حساب شما ساخته می‌شود. البته امنیت کیف پول این اکسچنج‌ها همگی بالا نیست و قرار دادن دارایی در صرافی خیلی امنیت بالایی ندارد.

ویژگی اصلی و مهمی که صرافی‌ها ارائه می‌دهند خرید و فروش ارز دیجیتال است. شما همچنین می‌توانید از این پلتفرم‌ها برای ترید یا معامله استفاده کنید. می‌توانید در صرافی سفارش خرید (sell or buy order) یا حد ضرر (stop loss) انتخاب کنید و با انتخاب آنها صرافی به طور خودکار ارز شما را خرید یا فروش می‌کند.

می‌توان گفت صرافی‌های ارز دیجیتال اندکی شبیه به کارگزاری‌های بازار سنتی می‌باشند اما تفاوت‌های زیادی دارند. این صرافی‌ها ابتدا امکاناتی نظیر خرید و فروش ارز دیجیتال را برای معامله کنندگان تامین می‌کردند اما با گسترش این حوزه در حال حاضر صرافی‌های بزرگ قابلیت‌های زیادی را برای تریدرهای ارز دیجیتال فراهم کرده‌اند. ویژگی‌هایی نظیر معاملات مارجین و فرابورس(OTC) و قراردادهای آتی نیز برای در صرافی‌های بزرگ این حوزه وجود دارد.

معاملات مارجین یکی از انواع معاملات است که در آن با مقدار بسیار زیادی پول قرض‌گرفته‌شده از فرد دیگر بر اساس پولی که قبلا داشتید معامله انجام می‌شود.

فرابورس (OTC) معامله‌ای است که بین ماینرها یا سرمایه گذاران اولیه کریپتو محبوب شده است و مستقیما بین افراد علاقه‌مند صورت می‌گیرد و این معامله بدون نظارت صرافی‌ها انجام می‌شود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان