دانلود و خرید کتاب بازاریابی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی رضا بصیریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی اثر رضا بصیریان

کتاب بازاریابی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی

نویسنده:رضا بصیریان
ویراستار:علیرضا نوروزی
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازاریابی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی

کتاب بازاریابی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی نوشتۀ رضا بصیریان است. کتاب بازاریابی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی را نشر اساطیر پارسی منتشر کرده است. این کتاب بیشتر شبیه یک مقاله تحقیقاتی است تا یک کتاب اما موضوعات مهم زیادی را در خود جای‌داده است.

درباره کتاب بازاریابی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی

بازاریابی را فرایند تحلیل برنامه‌ریزی، کاربرد، و کنترل برنامه‌های مدون به‌منظور انجام مبادلات داوطلبانه با بازارهای هدف جهت نیل به اهداف سازمانی دانسته‌اند که طراحی و تدوین چنین برنامه‌ای نیازمند شناخت نیاز و انتظارات بازار هدف و بهره‌مندی از اموری چون قیمت‌گذاری، ارتباطات، اشاعۀ به‌موقع اطلاعات انگیزه‌بخشی و خدمت‌رسانی به بازار است. کتاب حاضر بر آن است تا با بیانی موجر و ساده به تشریح و تبیین مفهوم بازاریابی در بین کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی پردازد. به طور تین، مباحث مطرح شده در این کتاب - باتوجه‌به گستردگی موضوع بازاریابی محصولات و خدمات کتابخانه‌ای - نمی‌تواند به معنای واقعی کلمه کامل قلمداد گردد.

خواندن کتاب بازاریابی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب بازاریابی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی برای افرادی که به بازاریابی و در کنار آن به کتاب و کتاب‌خوانی علاقه دارند مناسب و کاربردی است.

بخش‌هایی از کتاب بازاریابی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی

• بازاریابی: بازاریابی به جستجو برای یافتن مناسب‌ترین بازار و بحث‌هایی که سازمان می‌تواند در آنجا به‌صورت مفیدتر و مؤثرتر حضور یابد و پاسخگوی نیازها و خواسته‌های مردم باشد. براین‌اساس، بازاریابی تلاشی است آگاهانه به‌منظور تخصیص بهینۀ منابع و ایجاد نوعی تخصص در بازار. سازمان‌ها باید بازار هدف خود را بیابند تا بتوانند نیازهای آن را بهتر شناسایی کرده، محصولات و خدمات متناسب با آن‌ها را تهیه و تأمین کند. بازاریابی بخش‌بندی با تقسیم بازارها و تعیین محصولات سازمان برای مناسب‌ترین بازارها

• بازارسازی: با آگاهی از وضعیت بازار و بافتن مناسب‌ترین بخش‌های آن با توجه به موفقیت و امکانات سازمان، مهم‌ترین تلاش بازاریابان و مدیران ایجاد، افزایش و حفظ سهم بازار است. بازارسازی یعنی نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن. با استفاده از عوامل قابل‌کنترل بازاریابی که آن را آمیخته بازارسازی می‌نامند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

حجم

۵۹۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان