دانلود و خرید کتاب قانون جذب و ارتعاش ایران قربانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون جذب و ارتعاش اثر ایران قربانی

کتاب قانون جذب و ارتعاش

معرفی کتاب قانون جذب و ارتعاش

کتاب قانون جذب و ارتعاش نوشته ایران قربانی است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه با قانون جذب شاد، سلامت و ثروتمند باشید.

درباره کتاب قانون جذب و ارتعاش

بعد از خواندن یک کتاب، شما هرگز آدم قبلی نخواهید بود! زمانی که یک کتاب خوب می‌خوانید تک‌تک جملات آن کتاب در ناخودآگاه شما باقی می‌ماند، فقط کافی است کمی به آن فکر کنید و خودتان را در آن موقعیت قرار دهید.

یکی از مهمترین تفاوت ما انسان‌ها با دیگر گونه‌های جاندار ساکن در کرهٔ زمین، این است که می‌توانیم چیزهایی ورای واقعیت را تصور کنیم. مثلاً می‌توانیم در ذهن خود حیواناتی با هشت سر را فرض کنیم و حتی درباره آنها کلی شرح و بسط بنویسیم. تخیل، تأثیر سترگی در جنبه‌های مختلف زندگی‌مان دارد. پس می‌توانیم از این ویژگی برای رسیدن به چیزهای دیگر هم استفاده کنیم. 

همان‌طور که باشگاه‌های بدن‌سازی به ما کمک می‌کنند که وزنی متعادل و اندامی متناسب داشته باشیم، کتاب خواندن هم یکی از بهترین روش‌های ممکن برای سرحال نگه داشتن مغز است. باور کنید یا نه، این تودهٔ چربی محصور در جمجمه‌مان، مسئول تمام تصمیم‌ها و اقداماتی‌ست که خوداگاه یا ناخودآگاه می‌گیریم. مغز، ما را تبدیل به آدم‌های موفق‌تری می‌کند و در نتیجه، کیفیت بیشتری به زندگی‌مان می‌بخشد.

 قوی‌ترین و قدرتمندترین قانون، برای رسیدن به تمام اهداف و آرزوها «قانون جذب» است. قانون جذب، یک قانون طبیعی برای رسیدن به خواسته‌ها و آرزوها است. شما اگر قانون جذب را بدانید و از آن استفاده کنید، می‌توانید به هر خواسته و هدفی که داشته باشید برسید. طبق قانون جذب، هر چیزی که وارد زندگیتان می‌شود به صورت تصادفی و اتفاقی نبوده است، بلکه خودتان آن را جذب کرده‌اید. قبل از اینکه بخواهید با استفاده از قانون جذب به تمام اهداف و آرزوهایتان برسید، باید بدانید قانون جذب چیست و چگونه کار می‌کند. این کتاب، به شما خواهد آموخت که از قانون جذب چگونه استفاده کنید.

خواندن کتاب قانون جذب و ارتعاش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قانون جذب و ارتعاش

ولی سؤال مهم که به آن اشاره شد این است که چرا گفته شده که همه چیز از انرژی ساخته شده است؟ آیا واقعاً همه چیز از انرژی ساخته شده است؟‌ قانون پایستگی انرژی می‌گوید: انرژی هیچ وقت از بین نمی‌رود، بلکه از حالتی به حالت دیگر در می‌آید.

یک صندلی را در نظر بگیرید. این صندلی، از هر جنسی که هست آهن یا چوب فرق نمی‌کند، وقتی که آن را بررسی کردند دیدند که ذرات تشکیل دهنده آن از اتم تشکیل شده است. اتم از چه تشکیل شده است؟ پروتون، نوترون و الکترون؛ اینها باز از یک ذره بسیار کوچک به نام کوارک تشکیل شده است. کوارک از ذره‌ای به نام ریسمان تشکیل شده و ریسمان هم از انرژی تشکیل شده است.

بنابراین هر چیزی که در این جهان هستی می‌بینید از انرژی تشکیل شده است و بنابراین می‌توان گفت که همه چیز از انرژی است و تمام جهان و کائنات و افکار از انرژی هستند. به عبارت دیگر، دنیای اطراف از ماده و انرژی ساخته شده است. ماهیت انرژی هنوز به طور کامل کشف نشده است، اما می‌دانیم که انرژی با فرکانس نیز سنجیده می‌شود. هرچه فرکانس یک انرژی بالاتر باشد، آن انرژی قوی‌تر است. 

افکار ما و خاطرات و ذهن ما ماده‌ای هستند با انرژی و فرکانس بسیار بالا؛ به‌خاطر همین غیر قابل دیدن هستند. اما می‌بینیم که قابل درک هستند. برای همین است که وقتی فکر می‌کنیم یا درس می‌خوانیم، گرسنه می‌شویم. چون از توان موجود در خود برای تولید انرژی فکر استفاده کرده‌ایم و حال باید انرژی از دست رفته را برگردانیم. طی آزمایش بسیار دقیقی که در یکی از دانشگاه‌های آمریکا در سال ۱۹۶۵ انجام گرفت، دانشجویی را بر روی ترازویی با حساسیت بسیار بالا قرار دادند و از او خواستند که که یک ضرب ۵ رقمی در ۵ رقمی را انجام دهد و هنگام محاسبه مشخص شد که وزن دانشجو در حد بسیار کم افزایش یافته است. بنابراین انرژی نیز وزن دارد. پس افکار مثبت و منفی هر کدام دارای وزن و ارتعاش خاص خود هستند و حتی می‌توانند بر روی محیط اطراف و انسان‌های دیگر تاثیر بگذارند. به‌خاطر همین است که وقتی موسیقی ملایم گوش می‌دهیم آرام می‌شویم، اما وقتی به موسیقی تند و خشن گوش می‌کنیم مشوش می‌شویم. این تنها به خاطر تفاوت فرکانس‌های دو موسیقی می‌باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه