دانلود و خرید کتاب تحلیل داده ها با نرم افزار spss جواد قاسمیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیل داده ها با نرم افزار spss اثر جواد قاسمیان

کتاب تحلیل داده ها با نرم افزار spss

معرفی کتاب تحلیل داده ها با نرم افزار spss

تحلیل داده ها با نرم افزار spss نوشته جواد قاسمیان و دیگران یکی از کتاب های تخصصی انتشارات دانشگاه دامغان برای دانشجویان و پزوهشگران است.

 درباره کتاب تحلیل داده ها با نرم افزار spss

علم آمار در زمره علوم جدیدی است که در قرون اخیر به وجود آمده و شیوه‌ها و روش‌های آن به صورت علمی بسط و تکوین یافته و با آنکه دیرزمانی از پیدایش آن نمی‌گذرد از آنچنان گسترش و تعمیمی برخوردار گردیده که روش‌های آن در همه رشته‌های علوم اعم از نظری یا عملی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امروز دیگر پژوهش و تحقیق تجربی در هیچ یک از رشته‌های علوم و تفسیر، تعبیر، تبیین و توجیه نتایج آن جز با استفاده از روش‌های آماری امکان‌پذیر نیست.

پژوهشگری که تحقیق علمی را وجهه همت خود قرار می‌دهد ناگزیر است با اصول و روش‌های این علم به گونه‌ایی مطلوب آشنایی داشته باشد. در این راستا، یکی از نرم‌افزارهایی که محققان را در تحلیل داده‌های پژوهش‌های آماری یاری می‌کند نرم افزار SPSS است.

 استقبال پژوهشگران، دانشجویان و مدرسان از نرم‌افزار SPSS این امر را تائید می‌کند که نیاز به کتابی مقدماتی که دارای مثال‌های گویا و تمرین باشد برای مطالعه شخصی یا کلاسی وجود دارد.

این کتاب برای خوانندگانی نوشته شده است که تجربه‌ایی با SPSS ندارند. لازم به ذکر است نرم‌افزار SPSS فقط یک نرم‌افزار تحلیل داده است و نتیجه‌گیری آماری صرفا از تحلیل داده شروع نمی‌شود. در پژوهش‌های میدانی آشنایی با روش‌های نمونه‌گیری و اصول طراحی پرسشنامه از موارد بسیار با اهمیت است که به نتایج تحلیل داده اعتبار می‌بخشد.

 خواندن کتاب تحلیل داده ها با نرم افزار spss را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران در هر رشته‌ای می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان