دانلود و خرید کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن شاهرخ حاجی شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن اثر شاهرخ حاجی شریفی

کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن

امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن

کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن نوشته شاهرخ حاجی‌ شریفی است. این کتاب به شما کمک می‌کند ارامش را در سایه قرآن پیدا کنید و زندگی‌ای سرشار از احساس معنویت داشته باشید. 

درباره کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن

از زمانی که وارد مدرسه می‌شویم در درس معارف و قرآن با موجودی به نام شیطان آشنا می‌شویم. اکثر افراد شناخت سطحی از شیطان دارند و فقط در این حد می‌دانند که شیطان بر انسان سجده نکرد و کاری کرد که حضرت آدم و حوا رهسپار زمین شوند. اما این تمام ماجرا نیست زیرا شیطان موجودی واقعی است و نباید او را دست کم بگیریم. در واقع خداوند چند مرتبه در قرآن کریم از شیطان با عنوان دشمن یاد کرده است، بنابراین هر انسان هوشمند نیاز دارد شناخت کاملی از این موجود داشته باشد.

از سوی دیگر نفس اماره به شیطان کمک می‌کند و انسان را به سوی گناه می‌کشاند. گناه پدیده‌ای است که باعث می‌شود فرد نه تنها در زندگی درجا بزند بلکه دنیا و آخرت او تحت تاثیر منفی قرار گیرد. این امر حقیقت دارد که بشر تا به حال از هیچ گناهی سود ندیده و آنچه از گناه نصیب او شده فقط ضرر و زیان است.

بنابراین اگر به دنبال یک زندگی خوب همراه با آرامش واقعی هستید؛ این کتاب را چند مرتبه مطالعه کنید و به تمام نکات آن عمل کنید.

خواندن کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک زندگی سعادتمند هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن

اولین‌بار، سوره مبارکه یس در سال ۱۳۸۷ در مسیر زندگی من قرار گرفت. آن زمان دانشجوی ترم اول در مقطع کارشناسی بودم. استاد محترم درس آشنایی با قرآن کریم، در طول مدت یک ترم، به دانشجویان می‌گفت: از روی سورهٔ یس تلاوت کنید. آن زمان من در حال و هوای جوانی بودم و فقط به‌پاس کردن و گذراندن این درس فکر می‌کردم و حتی یک‌لحظه هم فکر نکردم که چرا باید در تمام طول یک ترم، فقط یک سوره را تلاوت کنیم! خداوند مهربان چند سال بعد، مجدداً سوره یس را در مسیر زندگی من قرارداد. در یکی از سفرهایی که به شهرستان زیبای خوانسار داشتم، پسرعموی عزیزم راجع به سوره یس و برکات فراوان این سوره برای بنده توضیحاتی داد و در همین زمینه کتابی را معرفی کرد و به‌قدری فن بیان خوب و شیوایی داشت که باعث شد به این سوره علاقه‌مند شوم. چند ماه بعد، یک شب به خانه آنها رفتیم و از من سؤال کرد آیا به توصیه‌ای که راجع به تلاوت قلب قرآن داشتم عمل می‌کنی؟ بنده هم صادقانه پاسخ دادم: گاهی اوقات بله و گاهی هم خیر! ایشان مجدداً به بیان نکات جالب و قابل‌توجه پیرامون موضوع گفت‌وگو پرداختند و با‌قدرت کلام خود، حس کنجکاوی را در من بیدار کردند. با خود عهد کردم به‌محض اینکه به تهران برسم، سوره یس را هر روز تلاوت کنم. بعد از مدتی به این سوره علاقه‌مند شدم، اما هنوز آن‌طور که باید اشتیاق لازم برای تلاوت روزانه قرآن را در وجود خودم بیدار می‌کردم، نداشتم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۲۱,۸۴۰
تومان