دانلود و خرید کتاب آوینی پاسخ می دهد مجید باقری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آوینی پاسخ می دهد اثر مجید باقری

کتاب آوینی پاسخ می دهد

نویسنده:مجید باقری
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آوینی پاسخ می دهد

کتاب آوینی پاسخ می دهد نوشته مجید باقری است که در انتشارات خادم الرضا (ع) برای تمام علاقه‌مندان به خط فکری شهید آوینی منتشر شده است.

درباره کتاب آوینی پاسخ می دهد

شهید آوينی اندیشمند بسیار تاثیرگذاری در پایه‌های فرهنگ ایرانی اسلامی پس از انقلاب اسلامی است. او  از جنس انسان امروز بود، بر همين اساس اصلی‌ترين نگاه مطالب گردآوری شده در اين كتاب، بروز انديشه‌های آوينی در موضوعات  پراهميت است كه جامعه اسلامی امروز ما با آن روبه‌رو است.

 دنيای آويني سرشار از معرفت بود. او انديشه دينی را گره گشای زندگی انسان می‌دانست و معتقد بود كه مسير زندگی از دين می‌گذرد. اعتقاد حقیقی و باور او به توليد علم و انديشه بومی، نهيب‌ها و هشدارهايش در خصوص فقر و غنا، الگوی توسعه و عوارض پذيرش نظام سرمايه داری غرب و همگی رويای بيداری را در ذهن به تصوير می‌كشد.

نویسنده این کتاب، ابتدا تمام منابع مربوط به شهید آوینی را مطالعه و سپس با طرح سئوالاتی، گفت وگوهایی با این نویسنده، فیلمساز، اندیشمند و هنرمند متعهد تدوین کرده است. این کتاب، جوهره نظرات و دیدگاه‌های شهید سیدمرتضی آوینی را بیان می‌کند و کسی که کتاب آوینی پاسخ می‌دهد را بخواند، به طور کلی با اندیشه‌های این مرد بزرگ آشنا خواهد شد.

 این کتاب با زندگینامه شهید آوینی شروع شده، سپس به معرفی کلی این هنرمند می‌پردازد و بعد از آن، گفت وگوها که محتوای اصلی است آمده که این گفت وگوها از سخنران‌ ها، مطالب چاپ شده، دست‌نوشته‌های این مرد بزرگ استخراج شده است.

خواندن کتاب آوینی پاسخ می دهد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شهید آوینی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان