دانلود و خرید کتاب مهارت های بیان تفسیر سوره های قرآن کریم عبدالکریم بهجت پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت های بیان تفسیر سوره های قرآن کریم اثر عبدالکریم بهجت پور

کتاب مهارت های بیان تفسیر سوره های قرآن کریم

انتشارات:مرکز نشر هاجر
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مهارت های بیان تفسیر سوره های قرآن کریم

کتاب مهارت های بیان تفسیر سوره های قرآن کریم نوشتۀ عبدالکریم بهجت پور است و مرکز نشر هاجر آن را روانۀ بازار کرده است. استاد عبدالکریم بهجت پور در کتاب مهارت های بیان تفسیر سورهای قرآن کریم تلاش نموده روش و ساختار صحیح تفسیر نگاری و بیان تفسیر را ارائه نماید.

درباره کتاب مهارت های بیان تفسیر سوره های قرآن کریم

ارزش پدیده‌ها به گستردگی و عمق تاثیری است که بر زندگی دیگران می‌گذارند و هر چه نقش آن‌ها حیاتی‌تر شود و هر چه بیشتر با تامین ضروری‌ترین نیازهای انسان مرتبط باشند، باارزش‌تر می‌شوند. البته ممکن است اهمیت یک پدیده، ناشناخته باشد؛ اما این ناآگاهی، چیزی از ارزش واقعی آن نمی‌کاهد. قرآن یگانه سرمایۀ تامین سعادت بشری به حساب می‌آید. امام علی (ع) فرمودند: «هیچ‌کس پس از داشتن قرآن، فقر و ناداری ندارد و هیچ‌کس پیش از داشتن قرآن، دارایی و ثروتی ندارد.»

کتاب قرآن منشوری برای ارتقاء زندگی انسان‌ها از سطح جان‌داری تا مرتبۀ انسانی، و از آنجا تا کمال نهایی او می‌باشد. توصیف‌ها و گزارش‌های این کتاب از هستی و آغاز و انجام آن، بینش انسان‌ها را تکامل می‌بخشد و عرصه‌هایی فراتر از دانش بشری را نشان می‌دهد؛ زیرا قرآن، سخن کسی است که رازهای نهان در آسمان‌ها و زمین را می‌داند و آن‌ها را ضمن گفتارش، برای انسان بیان می‌کند. تفسیر قرآن کریم، عملی است روشمند. اهل فن در طول قرن‌ها تلاش مشکور، در حد توانشان، لایه‌هایی از مرادهای خدای متعال را در ضمن تفسیرهای تدوین شده، ارائه نمودند.

کتاب مهارت های بیان تفسیر سوره های قرآن کریم محصول مباحث ارائه شده در کارگاه‌های مهارت بیان تفسیر است که در سال‌های اخیر ارائه گردیده است. همچنین این کتاب می‌تواند برای برگزاری کارگاه‌های مشابه یا نگارش تفسیر، مورد استفادۀ متخصصان مباحث تفسیری قرار گیرد. 

خواندن کتاب مهارت های بیان تفسیر سوره های قرآن کریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به متخصصان مباحث قرآنی و تفسیر نگاری و همچنین عموم علما، مبلغان و مروجان دین پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب مهارت های بیان تفسیر سوره های قرآن کریم

«قرآن ترکیبی از الفاظ و عبارات است که مجموع مرادهای خدای متعال را به مخاطبان منتقل نموده است. چون اولین گروه مخاطبان قرآن، عرب‌زبان بودند، آیات الهی به زبان عربی نازل گشت و از طرفی به دلیل این که زبان قرآن، متناسب با عرف مخاطبین نازل گشته، از تشبیه‌ها، استعاره‌ها، کنایه‌ها، مجاز و مثل‌های همان مردمان در انتقال مرادها استفاده نموده است؛ اما رسالت جهانی اسلام و خاتمیت این دین، ایجاب می‌کرد که مقاصد و مرادهای خدای متعال، محدود به گروه اول مخاطبان نشود؛ به همین جهت، کتاب مقدس مسلمانان، متنی با پیام‌های جاودانه گردید.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۱۴,۴۰۰
تومان