دانلود و خرید کتاب بازی آموزشی برای کلاس جغرافی رضاعلی نوروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازی آموزشی برای کلاس جغرافی اثر رضاعلی نوروزی

کتاب بازی آموزشی برای کلاس جغرافی

معرفی کتاب بازی آموزشی برای کلاس جغرافی

بازی آموزشی برای کلاس جغرافی ویژه ۷ تا ۱۲ سال کتابی نوشته رضا علی‌نورورزی و دیگران است که در انتشارات یار مانا به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب بازی آموزشی برای کلاس جغرافی ویژه ۷ تا ۱۲ سال

برای آنکه بچه‌ها به یادگیری بهتر و عمیق‌تری دست یابند، لازم است با علاقه و اشتیاق در فعالیت‌های یادگیری درگیر شوند. بنابراین استفاده از روش‌های سنتی که اغلب خشک هستند و انگیزه ایجاد نمی‌کنند، نمی‌تواند چندان مؤثر باشد.

برای حل این مسائل و قرار دادن آموزش در مسیر توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های فردی و ایجاد محیط یادگیری شاد و سرشار از انگیزه، می‌توان از بازی‌ها در تدریس و یادگیری بهره جست. بازی‌ها واسطه‌هایی هستند که به شاگردها کمک می‌کنند در مورد اطلاعات به روشی جالب و کنش و واکنشی بررسی و تحقیق کنند. آنها سرگرمی‌های لذت‌بخش و هیجان‌انگیزی هستند که باعث تمرکز کامل و علاقه‌ی بچه‌ها می‌شوند و از این طریق یادگیری را تسهیل می‌کنند. دانش‌آموزان به‌طور طبیعی به این نوع یادگیری پویا برانگیخته می‌شوند و پاسخ می‌دهند.

بازی‌ها نه ‌فقط دانش‌آموزان را در روشی سرگرم‌کننده و جالب که محیط‌های یادگیری رقابتی و تعاملی به‌وجود می‌آورند برمی‌انگیزانند، بلکه دلالت‌های خاصی نیز برای حیطه‌ی ارزشیابی دارند. بازی موقعیتی ایجاد می‌کند که دانش‌آموزان بتوانند پیشرفت خود را در یک روش غیرتهاجمی ملاحظه کنند. 

به‌علاوه بازی‌ها به جای ایجاد بازخورد بعد از امتحان، برای دانش‌آموزان و معلم بازخورد سریع فراهم می‌کنند و باعث می‌شوند، معلمان شکاف‌های یادگیری را تشخیص دهند و در جلسات بعدی جبران کنند. شاگردها نیز قبل از شرکت در آزمون به نقاط ضعف خود پی می‌برند و در صدد رفع آن برمی‌آیند. از این لحاظ بازی نتایج منفی شکست را که ممکن است کاملاً جدی و پایدار باشد، از بین می‌برد.

 خواندن کتاب بازی آموزشی برای کلاس جغرافی ویژه ۷ تا ۱۲ سال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 کودکان ۷ تا ۱۲ ساله مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان