دانلود و خرید کتاب هنر ظریف بی خیالی مارک منسون ترجمه منصوره خمکده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون

کتاب هنر ظریف بی خیالی

معرفی کتاب هنر ظریف بی خیالی

کتاب هنر ظریف بی خیالی نوشته مارک منسون است و با ترجمه منصوره خمکده در انتشارات یوشیتا منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور با روشی عجیب و غیرعادی یک زندگی خوب داشته باشید.

درباره کتاب هنر ظریف بی خیالی

منسون در کتاب هنر ظریف بی‌خیالی قصد دارد به مخاطبینش بیاموزد که اولویت‌های زندگی‌شان را چه چیز‌هایی قرار دهند و برای کدام‌یک از آن‌ها دغدغه داشته باشند و چگونه خود را از شر موضوعات پوچ و بی‌معنی خلاص کنند.

منسون در این کتاب رویکردی متفاوت به موضوع موفقیت دارد. او می‌گوید که تمرکز بر روی چیزهای عالی‌تر، فقط این موضوع را به ما یادآوری می‌کند که در زندگی چه چیزهایی را نداریم و چه چیزهایی نیستیم. در نتیجه شادی را از خود می‌گیریم. او معتقد است که اهمیت دادن به همه چیز برای سلامت روان انسان‌ها مضر است، زیرا باعث می‌شود که به چیزهای ظاهری و سطحی دل ببندیم و دائم برای رسیدن به بهترین‌ها تلاش داشته باشیم، اما سیری‌نا‌پذیر باشیم، ولی حقیقت این است که کلید خوشبختی و رضایتمندی تنها در اهمیت دادن به چیزهای مهم، ضروری و واقعی خلاصه می‌شود.

در این کتاب شما با مفاهیمی آشنا می‌شوید که هرگز به آن فکر نکرده بودید و این در حالی است که هر روز در زندگی روزمره خود با آن‌ها سر و کار دارید و خیلی سرسری از کنار آن‌ها می‌گذرید و متوجه نیستید که در نهایت خود را در گردبادی از نگرانی سرگردانی و پوچی رها می‌کنید.

کتاب پیش رو، یک کتاب انگیزشی است و به رشد فردی، موفقیت و رسیدن به روحی آرام و هدفمند کمک می‌کند و به افرادی که دائم برای خود دغدغه‌ی چیزهای سطحی را دارند و همیشه در اضطراب هستند، پیشنهاد می‌شود.

خواندن کتاب هنر ظریف بی خیالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک زندگی شاد هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مارک مانسون

مارک مانسن، متولد ۹ مارس ۱۹۸۴ در تگزاس است. مانسن از دانشگاه بوستون فارغ‌التحصیل شد. کتاب هنر ظریف بی خیالی که به نام هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها هم ترجمه شده است، اثری بود که برای نویسنده‌اش یعنی شهرت به ارمغان آورد. تا پیش از آن او مشغول کار برای وبلاگ خود بود. در حال حاضر او در منهتن نیویورک زندگی می‌کند.

از میان آثار دیگر مارک مانسون می‌توان به کتاب‌های همه چیز به فنا رفته است، عشق کافی نیست و همه چیز درباره عادت‌ها اشاره کرد.

بخشی از کتاب هنر ظریف بی خیالی

همه‌ی آدم‌ها و تبلیغات تلویزیونی‌شان می‌خواهند این مفهوم را به شما بقبولانند که رمز یک زندگی خوب، داشتن شغل بهتر، ماشین لوکس‌تر، نامزد خوشگل‌تر یا یک وان آب گرم برای بچه‌هاست. جهان اطراف دائماً در گوش شما می‌خواند که مسیر به سوی زندگی بهتر، بیشتر و بیشتر و بیشتر داشتن است: بیشتر بخرید، صاحب چیزهای بیشتری باشید، بیشتر پول در بیاورید و در همه چیز بیشتر باشید. شما دائماً با پیام‌های اینچنینی بمباران می‌شوید که یک انسان دغدغه‌مند باشید و دائم نگران چیزهایی باشید که ندارید. دغدغه‌ی خرید تلویزیون جدید، دغدغه‌ی مسافرت و تفریحی بهتر از مسافرت و تفریح همکارانتان، دغدغه‌ی خرید چمن تزئینی جدید برای جلوی منزلتان، دغدغه‌ی خرید یک مونوپاد عالی برای گرفتن سلفی‌های بهتر.

چرا؟ حدس من این است: دغدغه‌ی داشتن چیزهای بیشتر، برای کسب و کار بسیار مفید است. 

ا وجود این، اگر چه این امر برای کسب و کار دیگران و رونق خرید و فروش بسیار عالی است، ولیکن مشکل اینجاست که داشتن دغدغه‌ی بیش از اندازه، برای سلامت روان انسان‌ها مضر است. این دغدغه‌های دائمی باعث می‌شود که به چیز‌های ساختگی و سطحی وابسته شوید و زندگی‌تان را صرف دنبال کردنِ سراب خوشحالی و رضایت کنید. رمز داشتن یک زندگی خوب، داشتن دغدغه‌های بیشتر نیست، بلکه در حقیقت داشتن دغدغه‌های کمتر ولی مهم‌تر، حقیقی‌تر و ضروری‌تر است.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه