دانلود و خرید کتاب هوش مالی و تجاری امیرهمایون کاشانی‌کیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هوش مالی و تجاری

کتاب هوش مالی و تجاری از امیرهمایون کاشانی‌کیا و دیگران در انتشارات آفتاب گیتی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب هوش مالی و تجاری

در زمینه هوش تجاری تعاریف متعددی ارائه شده است:

هوش تجاری به فرایند تبدیل داده‌های خام به اطلاعات تجاری و مدیریتی اطلاق‌ می‌شود که به تصمیم‌گیرندگان سازمان کمک میکند تا تصمیمات خود را سریعتر و بهتر گرفته و بر اساس اطلاعات صحیح عمل نمایند.

هوش تجاری عبارتست از بعد وسیعی از کاربردها و فناوری برای جمع‌آوری داده و دانش جهت تولید پرس وجو در راستای آنالیز سازمان‌ها به منظورا تخاذ تصمیمات تجاری دقیق و هوشمند. داده‌ها با ورود به سیستم هوش تجاری، مورد پردازش قرار گرفته و تبدیل به دانش می‌شوند، سپس دانش به دست آمده مورد تحلیل قرارگرفته و از نتایج تحلیلی آن دید کلی نسبت به سازمان پیهدا می‌شود که براساس مدیران تصمیمات لازم را اتخا می‌کنند و اعمالی برای بهبود عملکرد سازمان انجام می‌دهند.

از این دیدگاه اطلاعات ابتدایی موجود، قادر به پاسخگویی به این سوال هستند: درسیستم چه اتفاقی افتاده است؟  باپردازش اطلاعات موجود می‌توان به این سوال پاسخ داد: این اتفاق چرا رخداده است؟ و در نهایت با تصمیمی کهه مدیران اتخاذ می‌کنند، می توان پیش‌بینی کرد:چه اتفاقی خواهد افتاد؟

 کتاب حاضر ضمن ارائه تعاریف متعدد از هوش مالی و تجاری به اهداف زیرساختی هوش تجاری، انگیزه‌های استفاده از هوش تجاری، مشکلات راه اندازی سیستم هوش تجاری در سازمان‌ها، نرم‌افزارهای موجود در هوش تجاری و.... می‌پردازد.

خواندن کتاب هوش مالی و تجاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان