دانلود و خرید کتاب مجموعه مقالات کارآفرینی و حسابداری فرشاد بزرگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه مقالات کارآفرینی و حسابداری اثر فرشاد بزرگی

کتاب مجموعه مقالات کارآفرینی و حسابداری

نویسنده:فرشاد بزرگی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مجموعه مقالات کارآفرینی و حسابداری

کتاب مجموعه مقالات کارآفرینی و حسابداری نوشته فرشاد بزرگی است. این کتاب با توجه به اهمیت پرداختن به مساله کارآفرینی در دهه اخیر گردآوری شده است.

درباره کتاب مجموعه مقالات کارآفرینی و حسابداری

مفهوم کارآفرینی و حسابداری با شتاب گرفتن تحولات اقتصادی و اجتماعی چند دهه اخیر متولد شده است. در این راستا گستره وسیعی از فرهنگ‌سازی‌ها و به‌روزآوری آموزش‌های موردنیاز برای رشد اشتغال‌های مولد و مفید در قالب مفهوم کارآفرینی و حسابداری در حال رشد است. به همین دلیل برداشت و تفسیر مفاهیم کارآفرینی نه‌تنها در زمان‌های مختلف، بلکه در کشورهای گوناگون و حتی در رشته‌های متنوع (علوم انسانی/فنی/پزشکی) بسیار گسترده و بعضاً متفاوت است. در این کتاب سعی شده است مجموعه مقالات مرتبط با کارآفرینی و حسابداری که متعلق به نویسنده کتاب است گردآوری شود. این کتاب سعی دارد اطلاعات شما را با دانش روز دنیا هماهنگ کند و به شما کمک کند در زمینه‌های ارزیابی عوامل مؤثر درون‌سازمانی و برون‌سازمانی بر کارآفرینی سازمان‌های دولتی، بررسی تئوریکی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی کارکنان، بررسی رابطه بین فرصت‌های کارآفرینی سازمانی مؤثر بر احساس امنیت شغلی،‌ بررسی نقش و اهمیت خلاقیت و نوآوری در پیدایی کارآفرینی در سازمان و ارائه مدلی از کارآفرینی سازمانی، بررسی و ارزیابی ‌تأثیر نوآوري بر کارآفرینی سازمانی سازمان‌های دولتی خدماتی، بررسی رابطه بین تناسب شغلی و کارآفرینی اجتماعی، تبیین تولید ملی بر اساس نظام نوآوري و کارآفرینی در کشور، رابطه بین مدیریت خلاقیت و کارآفرینی، رابطه بین هوش هیجانی و رفتار شهروندي سازمانی با کارآفرینی اجتماعی، رابطه هوش اجتماعی با کارآفرینی اجتماعی، نشاط سازمانی زمینه‌ای برای کارآفرینی درون‌سازمانی و ... اطلاعات کاملی به‌دست آورید.

خواندن کتاب مجموعه مقالات کارآفرینی و حسابداری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب مجموعه مقالات کارآفرینی و حسابداری

یادگیري و نوآوري براي سازمان‌هایی که در پی بقا و اثربخشی هستند، یک نیاز اساسی است و بسیاري از سازمان‌ها شدیداً به دنبال روش‌ها و رویکردهاي نوآورانه و کارآفرینانه به‌منظور بهبود اثربخشی و کارآمدي و انعطاف‌پذیری هستند. در همین راستا، کارآفرینی سازمانی به‌سرعت در حال تبدیل‌شدن به یک سلاح انتخابی براي بسیاري از سازمان‌ها به‌ویژه سازمان‌های بزرگ است. کارآفرینی سازمانی تلاشی است براي ایجاد ذهنیت و مهارت‌های کارآفرینانه و البته وارد ساختن این ویژگی‌ها و ذهنیت‌ها به درون فرهنگ و فعالیت‌های سازمان (استونر و همکاران ، ۱۹۹۵). اصطلاح کارآفرینی غالباً در ارتباط با بخش خصوصی و تجاري به کار رفته است اما امروزه در مباحث مدیریت بخش دولتی نیز وارد شده که عمدتاً ناشی از اهمیت نقش دولت در جوامع و تلاش براي ایجاد تحول در سازمان‌های دولتی و بهبود عملکرد ‌آن‌ها بوده است (زامپتاکیس و موستاکیس ، ۲۰۰۷).

مطالعات متعددي نیاز به بازآفرینی و کاراتر و مؤثرتر ساختن دول و وارد ساختن مکانیسم‌های بازار به بخش دولتی، بهبود خلاقیت و توسعه فرهنگ‌های ریسک‌پذیر را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند و بدین ترتیب اصطلاح کارآفرینی بخش دولتی را معرفی کرده‌اند (اسبورن و همکاران، ۱۹۹۲). 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۶ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان