دانلود و خرید کتاب فنون موفقیت در کنکور رضاعلی نوروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فنون موفقیت در کنکور

فنون موفقیت در کنکور نوشته رضاعلی نوروزی، اعظم امیرخانی و علی‌محمد زمانی است که در انتشارات یار مانا به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب فنون موفقیت در کنکور

برخی از دانش‌آموزان به دلیل شناخت نادرست از توانایی‌های خود و یا حتی نشناختن موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اند نمی‌توانند در حد وسع و توان خویش موفق شوند. در نتیجه این امر نه فقط، سرنوشت و زندگی آینده‌ی آنها را تغییر می‌دهد، بلکه بر جامعه نیز تأثیر می‌گذارد؛ چرا که افرادی با استعداد کمتر و دسترسی بیشتر به اطلاعات، شیوه‌ها و امکانات، جایگاهی را به‌دست خواهند آورد که قابلیت شایسته‌ی آن موقعیت را ندارد و از این طریق مشکلاتی را برای جامعه ایجاد می‌کنند که در برخی موارد به راحتی در عمل و سطوح مختلف جامعه مشاهده می‌شود. 

البته دلیل اصلی این موارد برقرار نکردن عدالت آموزشی در نظام آموزش و پرورش کشور است که پرداختن به آن از حوصله و هدف این نوشته خارج و نیازمند تحلیل و تبیین مفصل و دقیق استادان و صاحب‌نظران است که باید در جای خود صورت گیرد. نکته‌ی مهم دیگر در کنار ناآگاهی و نشناختن فرزندان، نشناختن و ناآگاهی اولیای دانش‌آموزان است که فضا را برای رشد سالم و سازنده مهیا نمی‌کنند. البته تردیدی نیست که والدین تمام تلاش خود را برای رشد و موفقیت فرزندان خود به کار می‌گیرند و این فقط اختصاص به عرصه‌ی کنکور نیز ندارد، اما اگر شناخت و درک درستی از این موقعیت نباشد، ممکن است تلاش اولیا نیز به‌درستی به کار گرفته نشود و مسیر و زمینه‌ای که ایجاد می‌گردد، بستر مفید و تأثیرگذاری نباشد که این امر نیز در مواردی در جامعه مشاهده می‌شود. 

انتظار می‌رود والدین دانش‌آموزان به جای هزینه کردن‌های بی‌مورد و ثبت نام دانش‌آموزان در کلاس‌ها و آزمون‌های مختلف قدری با خود بیندیشند و با متخصصان با تجربه مشورت کنند تا مسیر شایسته‌ای را برای فرزند خود مهیا سازند و به نتیجه‌ی بهتری نیز برسند.

مسأله‌ کنکور بسیار مهم و سرنوشت فرزندان ما با آن گره خورده است. هر چند یگانه راه خوشبختی و سعادت، ورود به دانشگاه نیست، اما به‌راحتی نیز نمی‌توان از کنار آن گذشت و آن را در سرنوشت و رشد فرزند خود نادیده گرفت. چنانچه برنامه‌ریزی دقیق و درستی به‌منظور کمک به دانش‌آموز خود نداشته باشید و نتوانید شرایط و بستر مناسب و خوبی برای او فراهم سازید در موفق نشدن وی آگاهانه یا ناآگاهانه مشارکت داشته‌اید. لذا لازم است تمام تلاش خود را برای مهیا کردن بستری که به موفقیت وی کمک می‌نماید، به‌کار گیرید.

 در این راستا لازم است همراه با فرزند خود مطالب این کتاب را مطالعه و سعی نمایید که او را به بهترین نحو ممکن یاری کنید. 

مطالب کتاب برای دانش‌آموزان تدوین شده است، اما بدون مساعدت و معاضدت شما چنین امری میسر نخواهد شد. لذا انتظار می‌رود اولیای گرامی ضمن مطالعه‌ی کتاب، محیط مناسبی برای فرزندان خود مهیا نمایند. بازسازی فضای خانه و خانواده به‌منظور بهبود فرایندها و ارتقای آنان برای موفقیت دانش‌آموزان نقش بی‌بدیلی در دستیابی به نتیجه‌ی مطلوب خواهد داشت. مهیا کردن شرایط و بستر برای پذیرش توصیه‌های کاربردی کتاب مفید است و کمک قابل ملاحظه‌ای به فرزند شما خواهد کرد.

 خواندن کتاب فنون موفقیت در کنکور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دانش‌آموزان و والدین آنها مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان