دانلود و خرید کتاب بشتاب غروب الهه خرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بشتاب غروب اثر الهه خرمی

کتاب بشتاب غروب

نویسنده:الهه خرمی
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بشتاب غروب

کتاب بشتاب غروب نوشتهٔ الهه خرمی در انتشارات ویکتور هوگو به چاپ رسیده است. این مجموعه داستان از قصه‌هایی کوتاه تشکیل شده است که از قضاوت‌های نابه‌جا، سوءتفاهم‌های ناخواسته، زیاده‌خواهی و حرص و طمع، اعتقادات پوچ و کهنه و بازتاب آن‌ها در زندگی ما، از امیدها و یأس‌ها، از وحشت و جسارت، از وفاداری و خیانت و از عشق مادر به فرزندش که همیشگی و ابدی ست، سخن می‌گوید.

درباره کتاب بشتاب غروب

عناوین داستان‌های کتاب:

بشکن آئینه ها / جشن گوجه فرنگی / روسری ساتن سپید / موقعیت خودت را بشناس / بشتاب غروب / گنج حضور / وزیر و غلام / خش خش / صورت سوخته / همیشه دوستت خواهم داشت

کتاب بشتاب غروب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بشتاب غروب

لاله با من‌ومن گفت: راستش آقای سعادت می‌خواستم ازتون خواهش کنم اگه ممکنه روی کرایهٔ ما تجدید نظر بفرمایید، واقعاً ماهی پانزده میلیون تومن خیلی بالاست، حمید خیلی مکافات می‌کشه تا بتونه این پول رو تهیه کنه.

آقای سعادت بدون لحظه ای درنگ بلافاصله پاسخ داد: حمید آقا بسیار مرد خوب و خوش قولی هستند، تا بحال نشده حتی یک روز کرایه شون عقب بیفته، همیشه چک هاشون سر موعد پاس می شه، من اصلاً از ایشون ناراضی نیستم.

لاله گفت: شما درست می‌فرمایید اما نمی‌دونید حمید برای عمل کردن به قولش چقدر زحمت می‌کشه.

آقای سعادت در جواب لاله گفت: لاله خانم، مثل اینکه شما، خیلی دل تون برای همسرتون می سوزه و این کاملاً منطقی ست اما بهتر نیست به جای اینکه از من این درخواست رو داشته باشید، خونه رو تخلیه کنید؟ اگه شما توان پرداخت این کرایه رو ندارید، اشکالی نداره می تونید خونهٔ کوچک تری اجاره کنید، چون من هم به این پول نیاز دارم و اگه شما نباشید هستند کسانی که به راحتی و بدون دغدغه از پس این کرایه بر میان.

لاله مستاصل شد، آقای سعادت آب پاکی را روی دستش ریخت. حالا دیگر نمی‌دانست چگونه هم خودش و هم شوهرش را از این شرایط بحرانی که برایشان به وجود آمده بود نجات دهد. با آقای سعادت خداحافظی کرد و گوشی را گذاشت.

نگاهی به اسباب و اثاثیهٔ دوست داشتنی اش کرد و با خود گفت: راستی این همه وسایل به چه درد من می‌خوره؟ در حالی که زندگی من داره به تهی شدن نزدیک میشه.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۶۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان