دانلود و خرید کتاب روزگار ارغوانی (جلد اول، من با او) ریحانه ابدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روزگار ارغوانی (جلد اول، من با او) اثر ریحانه ابدی

کتاب روزگار ارغوانی (جلد اول، من با او)

معرفی کتاب روزگار ارغوانی (جلد اول، من با او)

کتاب روزگار ارغوانی (جلد اول، من با او) نوشتهٔ ریحانه ابدی و مینا خلیلی تیراندازی در انتشارات آفتاب گیتی به چاپ رسیده است. من با او جلد اول از رمان سه‌جلدی روزگار ارغوانی است. این رمان روایت عشقی است که هرچند عمیق است اما دوام زیادی ندارد.

درباره کتاب روزگار ارغوانی (جلد اول، من با او)

در مقدمهٔ اثر آمده است:

ارغوان، دختر خانواده زرگر، به‌تازگی از فرانسه برگشته بود. بعد از فارغ‌التحصیل شدن در رشته موسیقی و بازگشت او، پدرش تدارک بزمی شاهانه را در عمارت خودشون به مناسبت بازگشت ارغوان دیده بود. اون روز اصلاً رغبتی به مهمونی رفتن نداشتم. اما مثل همیشه مقابل تحقیرهای پدرم سر فرود آوردم و همراه خواهرم فریبا و مادرخوانده‌ام ثریا، راهی عمارت زرگر شدیم که در قلب مهمانی ارغوان رو با زیبایی و وقار مثال‌زدنی، مشغول پیانو زدن دیدم. نگاهم به حرکات دست ارغوان روی پیانو گره خورد و محو نواختن او شدم.

کتاب روزگار ارغوانی (جلد اول، من با او) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانهٔ ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روزگار ارغوانی (جلد اول، من با او)

امروز صبح تا چشمامو باز کردم، نگاهم به ارغوان افتاد. تو خواب اون قدر زیبا شده بود که نتونستم بیدارش کنم. به خاطر همین تصمیم گرفتم یه دسته گل سرخ براش بخرم و کنار دستش بذارم. بعد برای خرید صبحانه از عمارت بیرون رفتم. وقتی مادرم ده سال پیش بخاطر بیماری تنفسی از دنیا رفت، خودم رو گم کرده بودم. نمی فهمیدم دارم با خودم چکار می کنم. زندگ یام مردابی شده بود که نمیتونستم خودمو ازش بیرون بکشم. ولی امروز بعد از مدت ها حس می کنم میتونم خوب زندگی کنم. میتونم همون پسری باشم که مامان پروین سال 33 قبل مرگش م یخواست. غرق افکار خودم بودم که نان تازه خریدم و به عمارت برگشتم. صبحانه رو تو سینی آماده کردم و با اشتیاق به طرف اتاق رفتم. حتماً ارغوان هم تا الآن بیدار شده.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
۹,۰۰۰
۵۰%
تومان