دانلود و خرید کتاب جایگاه انقلاب اسلامی ایران در خاورمیانه بعد از ۴۲ سال از شکل گیری (عوامل و موانع پیشرفت) مجید کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جایگاه انقلاب اسلامی ایران در خاورمیانه بعد از ۴۲ سال از شکل گیری (عوامل و موانع پیشرفت) اثر مجید کریمی

کتاب جایگاه انقلاب اسلامی ایران در خاورمیانه بعد از ۴۲ سال از شکل گیری (عوامل و موانع پیشرفت)

معرفی کتاب جایگاه انقلاب اسلامی ایران در خاورمیانه بعد از ۴۲ سال از شکل گیری (عوامل و موانع پیشرفت)

جایگاه انقلاب اسلامی ایران در خاورمیانه بعد از ۴۲ سال از شکل گیری (عوامل و موانع پیشرفت) پژوهشی از دکتر مجید کریمی، تحلیل‌گر روابط بین‌الملل است که در انتشارات آفتاب گیتی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب جایگاه انقلاب اسلامی ایران در خاورمیانه بعد از ۴۲ سال از شکل گیری (عوامل و موانع پیشرفت)

انقلاب به معنای تحول و دگرگونی در وضع موجود است. در دنيا انقلابات فروانی تحقق يافته، لكن انقلاب اسلامی ايران از جهات متعدد با ساير انقلاب‌های جهان متفاوت است. ماهيت آن دينی و هدفش تحقق حكومت دينی و رهبر آن، مرجعيت دينی و سردمداران آن حوزه‌های علميه و توده‌های مذهبی اجتماع، در موقعيت حساس جهانی، خاوميانه است. طی اين سال‌هايی كه از انقلاب می‌گذرد، انقلاب اسلامی كارنامه درخشانی را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سياسی، فرهنگی و ... به ثبت رسانده است. انقلابی كه به بركت رهبری امام راحل، خون شهدای گرانقدر و اراده راسخ ملت به پيروزی رسيد و چنان برجسته و يگانه شد كه هيچ حركت و جنبش انقلابی ديگري توان برابری با آن را نخواهد داشت. زيرا انگيزه‌ها و اهداف بسيار متفاوتی داشت.

مهم‌ترين پرسشی كه پس از گذشت مدتی از وقوع هر انقلای در اذهان انقلابيون آن ايجاد ميشود، اين است كه انقلاب آنان چه دستاوردی برایشان به ارمغان آورده است؟ آيا آن نتايج بر اساس اهداف اصولی آن انقلاب بوده است يا نه؟ انقلاب اسلامی ايران نيز از اين قاعده مستثنا نيست؛ بلكه طبيعی است كه مردم ايران نيز از دستاوردهای انقلاب خود سؤال كنند.

 کتاب حاضر ضمن بیان و تشریح مفهوم انقلاب و ویژگی‌های آن و بیان نظریه‌های گوناگون در این حوزه، به تاثیرات انقلاب اسلامی بر توسعه ایران و منطقه پرداخته، انقلاب‌های بزرگ دنیا را با انقلاب ایران مقایسه نموده و شاخصه‌های انقلاب ایران را برشمرده است. فصلی هم در این کتاب به عملکردهای انقلاب ایران در خاورمیانه پرداخته است.

 خواندن کتاب جایگاه انقلاب اسلامی ایران در خاورمیانه بعد از ۴۲ سال از شکل گیری (عوامل و موانع پیشرفت) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه پرسشگران انقلاب مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان