دانلود و خرید کتاب مهربان تر از مادر حسن محمودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهربان تر از مادر اثر حسن محمودی

کتاب مهربان تر از مادر

نویسنده:حسن محمودی
امتیاز:
۴.۳از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مهربان تر از مادر

مهربان تر از مادر کتابی نوشته حسن محمودی است که در نشر کتاب جمکران به چاپ رسیده است. این کتاب به ما یاد می‌دهد چه کنیم که حضرت مهدی (عج) دعایمان کند؟

مسجد مقدس جمکران به عنوان پایگاه بزرگ تشیّع و نماد فرهنگ مهدویت از اواخر دهه ۶۰ شمسی شروع به عرضه کتاب و محصولات فرهنگی کرد. با همین هدف انتشارات کتاب جمکران، از سال ۱۳۷۳ با هدف نشر و گسترش معارف دینی و مهدوی و خدمت به دلدادگان حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه با عنوان «انتشارات مسجد مقدس جمکران» تأسیس شد. انتشارات تا اوایل دهه هشتاد فعالیت جدی نداشت ولی به تدریج، با رشد چشمگیر تیراژ و عنوان، به یکی از انتشارات مطرح در حوزه معارفی تبدیل شد. احیاء تراثی و پاسخگویی به شبهات مهمترین اهداف انتشارات در دوره اول به شمار می‌رود.

در اوایل دهه ۹۰، با تغییر مدیریت و سیاست‌ها، این نشر توسعه پیدا کرد و نامش به انتشارات کتاب جمکران تغییر کرد. این نشر مسیر گذشته را تکمیل کرد و به حوزه ادبیات داستانی و همچنین کودک و نوجوان وارد شد.

انتشارات کتاب جمکران از ابتدا تا کنون بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب (در حوزه‌های مهدویت، معارف اسلامی، داستانی، کودک و نوجوان و… ) منتشر کرده است.

هم‌چنین این نشر موفق به کسب عنوان «ناشر برگزیده سال ۱۳۹۶ جمهوری اسلامی ایران» شده است.

درباره کتاب مهربان تر از مادر

این کتاب با زبان داستان به شما یاد می‌دهد چطور مومن حقیقی باشید حضرت مهدی (عج) برای شما و سلامتی‌تان دعا کند. کتاب مهربان تر از مادر روایتی جذاب است که شما را با خود همراه می‌کند تا سعادت و رستگاری را پیدا کنید. این کتاب اثری ارزشمند برای رسیدن به آرامش دینی است.

شخصیت‌های اصلی داستان سیامک و جواد هستند که با پیش‌رفت داستان یاد می‌گیرند و رشد می‌کنند.

خواندن کتاب مهربان تر از مادر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال رستگاری دینی هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۱ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۱ صفحه