دانلود و خرید کتاب روابط برند - مصرف کننده مارک فتشرین ترجمه بهرام خیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روابط برند - مصرف کننده اثر مارک فتشرین

کتاب روابط برند - مصرف کننده

معرفی کتاب روابط برند - مصرف کننده

کتاب روابط برند - مصرف کننده نوشته مارک فتشرین و  توبیاس هیلمن است که با ترجمه بهرام خیری و حمید علیزاده منتشر شده است. این کتاب به مفهوم و سنجش و مدیریت در ارتباط بین برند و مصرف کننده می‌پردازد.

درباره کتاب روابط برند - مصرف کننده

ارتقاِ کیفیت زندگی در دنیای جدید به دلیل پیچیده شدن روابط اجتماعی نیارمند هم پاردایم‌های جدید و هم ابزارهای جدید است. یکی از مهم‌ترین این تغییرات کاربست مفهوم برند در مناسبات اقتصادی اجتماعی است. در گذر از الگوی اثبات گرایانه به الگو تفسیری عمل‌گرایانه شاهد تغییرات گسترده‌ای در دوره‌های زمانی متفاوت از رویکردهای غیرتعاملی اقتصادی هویتی تا رویکردهای تعاملی، اجتماعی و فرهنگی بوده‌ایم.

 در همه این رویکرد تفکیک مواجهه فرم رسمی شکل و مواجه طبیعی واقعی و محتوایی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است. از این رو است که باید به رابطه دوسویه مصرف کننده - برند توجه ویژه‌ای معطوف گردد. اگر برند به مثابه عصاره فعالیت شرکت در تعامل با استنباط مشتری ایجاد می‌شود چگونگی این تعامل دوسویه بسیار مهم تلقی می‌شود. 

امروزه مصرف کنندگانِ، با زندگی در دنیایی سرشار از تبلیغات و محرک‌های بیرونی در راستای ترغیب آنها به انجامِ فرآیند خرید و گاهی تلاش به منظور دریافتِ حس تعلق به محصولات و خدمات موجود، به نظر می‌رسد تجربیاتِ متفاوت و اغلب گسترده‌ای را نسبت به پیشینیانِ خود ادراک می‌کنند.

 مصرف کنندگانی که هر لحظه در معرض حجم عظیمی از تبلیغات و سرمایه گذاری‌های گوناگون قرار می‌گیرند تا انتخاب‌های شایسته‌تر و گاهی دشوارتری را نیز رغم بزنند. بدین روی، با درک این تفاوت‌ها و همچنین فاصله عمیقی که مصرف کنندگان امروز نسبت به همتایانِ خود در گذشته، در حوزه انتظارات و جهان بینی مصرفیِ خود پیدا کرده‌اند، تلاش در جهتِ تغییر روابط کلاسیکِ مصرف کننده با برند، امری حیاتی تلقی می‌شود.

 کمپانی‌ها امروزه تفاوت‌های موجود در حوزه نظری – عملیاتیِ مفهومِ وفاداری به برند را دریافته‌اند و در پی جذب نه تنها وفاداری رفتاری بلکه وفاداری نگرشی – عاطفی مخاطبینِ خود که در راستای حمایت مستمر از نام و نشان تجاری ایجاد می‌شود، نیز هستند. هدف، عشقی است، ناشی از حس اعتماد و تعهد عاطفی رفتاری نسبت به برند.

امروزه، برندها در ارتقای عزت‌نفس و وابستگی‌های اجتماعی مخاطبینِ خود ،نقش قدرتمندی را ایفا می‌کنند

این کتاب قصد دارد تا روابط برند با مخاطبین خویش را آشکار سازد و همچنین دو پرسش کلیدی را مدنظر قرار دهد، اول اینکه آیا عشق به برند متمایز از دیگر ساختار‌های رابطه‌ای شناخته‌شده است؟ و دوم اینکه عشق به برند چگونه با این ساختارها ارتباط برقرار می‌کند؟

این کتاب یک راهنما برای فعالان حوزه برندسازی و کسب و کار است چون می‌تواند راهنمای خوبی برای تعیین هدف برندسازی باشد. این کتاب رویکرد کسب و کارها به برند را تغییر می‌دهد و کمک می‌کند بتوانند با استراتژی متفاوتی به این کسب و کار نگاه کنند و تصمیم بگیرند. این کتاب یک راهنمای جامع است که قدم به قدم کسب و کارها را برای برندسازی موفق همراهی می‌کند. 

خواندن کتاب روابط برند - مصرف کننده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان