دانلود و خرید کتاب شروع دوباره جکسون مک‌کنزی ترجمه محسن محمدکریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شروع دوباره اثر جکسون مک‌کنزی

کتاب شروع دوباره

معرفی کتاب شروع دوباره

کتاب شروع دوباره نوشتۀ جکسون مک کنزی و ترجمۀ محسن محمدکریمی است. انتشارات امین نگار این کتاب را روانۀ بازار کرده است. کتاب، شامل راهکارهایی برای التیام قلب و بازپیدایی خودِ واقعی پس از روابط سمی و سوء‌استفاده‌های عاطفی است. این کتاب، راهنمایی برای بازگشت به آن «خود قدیمی» است.

درباره کتاب شروع دوباره

کتاب شروع دوباره، با هدف بهبود حال شما پس از پایان گرفتن یک رابطۀ سمی نوشته شده است.

ما با این کتاب می‌آموزیم که ابتدا باید چنین رابطه‌ای را بپذیریم و درک کنیم. هدف، پذیرش دوبارۀ خود و دیگران است.

جکسون مک کنزی تأکید می‌کند که درد و زخم‌های زندگی، موجب رشد طبیعت انسانی است. او از ما می خواهد به آنچه زخم می‌گوید، گوش فرا دهیم. این برخلاف دانسته‌های عقل سلیم به نظر می رسد، اما او به ما نشان می‌دهد تا زمانی که با شفقت به نجواها گوش ندهیم، زخم‌های‌مان را برای همیشه با خود حمل خواهیم کرد.

این کتاب به موضوعات و شرایطی مانند PTSD پیچیده، سوء‌استفاده با خودشیفتگی، اختلال شخصیت اجتنابی، هم‌وابستگی، زخم‌های هسته‌ای، شرم سمی، اختلال شخصیت مرزی و موارد دیگر می‌پردازد و راهنمایی‌های مهمی ارائه می‌کند.

خواندن کتاب شروع دوباره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزه‌های خودشناسی، خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شروع دوباره

«آنا نسبت به همه اطرافیانش حس انزوا و جدایی دارد. او اغلب در مورد مردی که از او سوءاستفاده کرده است در وبلاگش می‌نویسد و فقط با افرادی که مورد سوءاستفاده مردان مشابهی قرار گرفته‌اند معاشرت می‌کند. او خیال‌های دائمی دارد که در آنها مردی که به او آسیب رسانده بلاخره به عدالت محاکمه می‌شود. او هم‌چنین گذشته را مجدداً تصور می‌کند و خودش را می‌بیند که به جای آنکه مورد سوءاستفاده قرار بگیرد، در مقابل او ایستاده است. او دلایل مختلفی را برای کمک به دیگران و ایجاد عدالت بیشتر در جهان اتخاذ می‌کند، به ویژه آن‌هایی را که تمرکز بر خیر علیه شر دارند. در مورد شریک بی‌نقصی که خواهد آمد و او را نجات خواهد داد، رویا می‌بیند. همه این موارد او را از احساس موجود در قلبش که نمی‌تواند توصیفش کند منحرف می‌سازد.

من از آنا پرسیدم: «می‌توانی درباره احساس موجود در قلبت اطلاعات بیشتری به من بدهی؟»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۷ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۷ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان