دانلود و خرید کتاب حفاظت دیفرانسیل عددی؛ اصول و کاربردها گرهارد سیگلر ترجمه حسین کاظمی کارگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حفاظت دیفرانسیل عددی؛ اصول و کاربردها اثر گرهارد سیگلر

کتاب حفاظت دیفرانسیل عددی؛ اصول و کاربردها

معرفی کتاب حفاظت دیفرانسیل عددی؛ اصول و کاربردها

حفاظت دیفرانسیل عددی؛ اصول و کاربردها نوشته گرهارد سیگلر یکی از کتاب‌های تخصصی اتشارات دانشگاه شهیدبهشتی برای دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی است.

دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی ایران است که از سال ۱۳۳۸ به عنوان یکی از مراکز علمی معتبر فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه ۱۹ دانشکده، ۳ پردیس و ۱۶ پژوهشکده و مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی دارد.

انتشارات دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی سابق) با نام اداره انتشارات در سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را آغاز کرد، این مجموعه از سال ۱۳۵۳ مرکز فروش کتاب خود را هم در دانشگاه تاسیس کرد.

دکتر علی آموزش اولین مدیر این انشارات بود. این انتشارات سال ۱۳۵۴ با نام «دفتر انتشارات و تامین منابع درسی» فعالیت خود را به‌طور مستقل از اداره روابط عمومی دانشگاه گسترش داد.

فعالیت رسمی و سازمان یافته انتشارات و چاپخانه از سال ۱۳۵۹ با مدیریت دکتر رضا شعبانی شروع شد و بعد از چندین مرحله تغییر در سیستم، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی در حال حاضر در زمینه چاپ و نشر آثار دانشگاهی و پژوهشی و مجلات بسیار توانمند است و آثار ارزشمندی در اختیار دانشجویان، اساتید و پژوهشگران قرار می‌دهد.

کتاب‌های انتشارات دانشگاه شهید بهشتی زیر نظر اساتید و متخصصین هر رشته منتشر می‌شوند و بهترین و جامع‌ترین اطلاعات را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند تا هم دانشجویان این دانشگاه و هم دانشجویان دانشگاه‌های دیگر و علاقه‌مندان بتوانند به راحتی به کتاب‌های مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

 درباره کتاب حفاظت دیفرانسیل عددی؛ اصول و کاربردها

حفاظت سیستم‌های قدرت یکی از مهم‌ترین شاخه‌های مهندسی قدرت است که ارتباط تنگاتنگی با صنعت دارد. از میان انواع گوناگون حفاظت، همچون حفاظت اضافه‌جریان و حفاظت ولتاژی و حفاظت امپدانسی، حفاظت دیفرانسیل یکی از مهم‌ترین و دقیق‌ترین حفاظت‌هاست؛ آن‌گونه که در صنایع برای موتورهای بزرگ و در پست‌های فوق توزیع، انتقال و نیروگاهی برای حفاظت ترانسفورماتورهای قدرت و در نیروگاه‌ها، برای حفاظت ژنراتورها کاربرد گسترده‌ای دارد. بنابراین، شناخت حفاظت دیفرانسیل، به‌ویژه مبتنی‌بر رله‌های عددی و شناخت پدیده‌هایی که ممکن است حفاظت دیفرانسیل را دچار اشتباه عملکردی کنند، در زمرة پراهمیت‌ترین موارد حفاظت سیستم‌های قدرت شمرده می‌شود.

آشنایی مقدماتی با حفاظت دیفرانسیل در دوره کارشناسی و با تمرکز بر اصول کلی آن صورت می‌گیرد. جنبه‌های گوناگون طراحی، روش‌های پردازش رله عددی و جزئیات اجرای این حفاظت و حتی بسیاری از جنبه‌های کاربردی آن، تا دورة تحصیلات تکمیلی، بیان نمی‌شود. این کتاب، با شیوه‌ای فنی‌ـ مهندسی، حفاظت دیفرانسیل را از مفاهیم پایه تا سطوح بالای کاربردی و علمی بیان می‌کند و بدین ترتیب، علاوه بر دانشجویان و مهندسان، برای محققان نیز کاربردی است. مؤلف کتاب از متخصصان مشهور در زمینة حفاظت است که نزدیک به ۳۵سال، در شرکت زیمنس، در بخش‌های گوناگون و به‌خصوص در بخش حفاظت سیستم‌های قدرت، در مقام یکی از مؤثرترین افراد، حضور داشته است.

این کتاب می‌تواند خلأ میان آموزش دانشگاهی و صنعتی را پر کند و مخاطبان، با مطالعة آن، می‌توانند دانش فنی لازم را در زمینة حفاظت دیفرانسیل عددی کسب کنند و از نتایج آن در تحقیقات و پروژه‌های صنعتی بهره ببرند. 

در این کتاب، ابتدا اصول کلی مرتبط با حفاظت دیفرانسیل آنالوگ و دیجیتال آمده است و ترانسفورماتورهای جریان، مبادلة داده و مخابرات دیجیتال به‌صورت کامل بررسی شده‌اند. سپس انواع گوناگون حفاظت دیفرانسیل، به‌همراه کاربردهای عملی و با تکیه بر محصولات SIPROTEC تشریح شده است. مباحث مطرح‌شده درمورد رله‌های سازندگان دیگر نیز صادق است و به‌منظور درک بیشتر مفاهیم، مثال‌های عددی گنجانده شده‌اند.

 خواندن کتاب حفاظت دیفرانسیل عددی؛ اصول و کاربردها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان این کتاب دانشجویان و مهندسان جوان علاقه‌مند به کسب دانش و مهارت در زمینة حفاظت دیفرانسیل‌اند. مهندسان خبره‌ می‌توانند این کتاب را به‌منزلة مرجع حفاظت دیفرانسیل دیجیتال و عددی به‌کار ببرند و در زمینة برخی مشکلات حفاظتی خاص نیز، می‌شود به آن رجوع کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۲ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان